کد خبر: ۸۸۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۲
دفاع تمام قد علم‌الهدی از سپاه در برابر انتقادات

امام جمعه مشهد: جریانات لائیک در احزاب ما وجود دارند

بعضی از جریان‌های مردمی شرک است و یاید نابود شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه مشهد گفت: «هر جریانی که در آستانه انتخابات به سپاه و بسیج حمله می‌کند، وابسته به آمریکا و مزدور دشمن است».

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد علم ‌الهدی صبح روز سه‌شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان، مسوولان و مربیان عقیدتی - سیاسی سپاه امام رضا(ع) در مشهد، افزود: «قرار است انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و کاندیداها نیز مشخص شده‌اند اما برخی جریانات حزبی راه می‌افتند و از همان اول به سپاه و بسیج حمله می‌کنند و بحث دخالت بسیج در انتخابات را مطرح می‌کنند در حالی که خود کاندیداها حرفی در این باره نمی‌زنند؛ این جریانات وابسته به آمریکا و مزدور دشمن هستند».

وی تصریح کرد: «هر جریانی که در عرصه سیاست کشور روی کار آید و پرچم مردم را در برابر رهبری، ولایت، خدا و نظام بردارد، باید مچ او را گرفت و آن را نابود کرد چرا که این جریان، جریان دشمن است».

وی خاطرنشان کرد: «جریان مردم، مقدس است اما به عنوان خلق خدا بودن؛ اگر جریان مردم به عنوان جریان ضد ارزشی بخواهد مقابل خدا بایستد، شرک است و باید نابود گردد».

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد سفره دین را از زیر پای مردم جمع کند و از این طریق مردم را از نظام جدا سازد، افزود: «امروز در شرایطی هستیم که کشور ما به عنوان یک قدرت تثبیت شده در دنیا مطرح است و دشمنان سرسخت ما به این نکته اذعان دارند؛ از همین رو آنها به دنبال براندازی نظام هستند و برای این کار قصد دارند مردم را از نظام جدا کنند».

وی اظهار داشت: «آنها می‌دانند که وابستگی مردم به نظام به دلیل توسعه اقتصادی و رفاه و امنیت نیست، بلکه به خاطر دین‌داری است و لذا اگر دین را از مردم بگیرند دیگر وابستگی وجود ندارد و می‌توانند نظام را ساقط کنند و به همین دلیل از سال 83 مبارزه نرم خود را آغاز کرده‌اند و به دنبال گسترش فساد در ایران هستند».

علم الهدی تاکید کرد: «دشمن برای رسیدن به مقصود خود از هر اندیشه غیر دینی استفاده می‌کند تا برسد به ضد دین و در این راه عناصر ضد دین در کشور پیاده نظام‌ آنها هستند؛ متاسفانه جریانات لائیک در احزاب ما وجود دارند و دشمن از آنها استفاده می‌کند اما شما نیروهای سپاه باید مراقب باشید تا سوژه این عملیات روانی نشوید».

امام جمعه مشهد، سپاه پاسداران را قدرت نظامی قرآن و پیامبر و پاسدار دین توصیف کرد و افزود: «سپاه پاسداران نیروی نظامی آب و خاک ایران به تنهایی نیست بلکه وابسته به مبانی نظام یعنی قرآن، وحی، امامت و ولایت است و شما سپاهیان قبل از پاسداری از نظام و دفاع از کشور پاسدار قرآن، مبانی دین و مبانی نظام هستید».

وی با اشاره به اینکه دشمن به همین دلیل به دنبال تخریب سپاه است، اظهار داشت: «برخلاف سایر ارتش‌ها و قدرت‌های نظامی دنیا که تابع قدرت سیاسی حاکم هستند و اگر قدرت تغییر کند، آنها از قدرت سیاسی فعال تبعیت می‌کنند، در مورد سپاه این طور نیست که جریان حاکم بر کشور بر آن حاکم باشد، بلکه وابسته به مبانی نظام است و به همین دلیل دشمن که می‌داند نمی‌تواند با قدرت نظامی سپاه مقابله کند و به دنبال به راه انداختن عملیات روانی است که باید مراقب بود تا اسیر این جنگ روانی نشد».

امام جمعه مشهد با بیان اینکه نباید در برابر این عملیات روانی دشمن که بخشی از آن توسط عناصر لائیک و به اسم جریان‌های سیاسی به شکل فحاشی و توهین به سپاه انجام می‌شود ژست دموکراتیک بگیرید و از صحنه کنار بکشید، افزود: «تا زمانی که بر موضع کنونی خود در برابر زور و تهاجم و تهدید دشمن مقاوم هستید دشمن نمی‌تواند دین را از مردم بگیرد، اما اگر از موضع دفاعی خود عقب بکشید همه چیز را از دست خواهید داد».

علم الهدی همچنین با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، تحلیل این واقعه را حاوی راهبرد‌های اساسی برای زندگی سیاسی امروز دانست و گفت: «آن واقعه جهت انجام عملیات روانی علیه امت پیامبر(ص) در آن زمان رخ داد و ما امروز باید با عبرت از این جریان سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیریم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین