کد خبر: ۸۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۵۵

کیهان: دستورالعمل‌های سیا در ایران تکرار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کیهان خبر داده است، یک عضو ارشد سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با انتشار دستورالعملی، توصیه‌های سازمان سیا برای زیر سؤال بردن سلامت انتخابات ریاست جمهوری در ایران را منتشر کرد. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه کیهان در شماره روز چهارشنبه خود با انتشار این خبر آورده است، دانیل کالینگرت، معاون مدیریت برنامه های «خانه آزادی»، بنیاد سیاسی وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) در مقاله ای تحت عنوان «انتخابات مهندسی شده و راه‌های مقابله با آن» جمهوری اسلامی ایران را متهم به دیکتاتوری کرد. 

کیهان افزوده است: «این جاسوس سیا سپس با حمله به نهاد قانونی شورای نگهبان، از اعمال نظارت استصوابی در بررسی صلاحیت کاندیداها ابراز نارضایتی کرد. کالینگرت در ادامه همانند مدعیان اصلاح طلبی به انتقاد از عملکرد صدا و سیما در رقابت های انتخاباتی پرداخت و سپس در تشریح دستورالعمل سازمان جاسوسی آمریکا برای صیانت از سلامت انتخابات نوشت: مشارکت مخالفان در ستاد برگزاری انتخابات بر اجرای قوانین و مقررات انتخاباتی تاثیر مثبت دارد. داشتن نماینده در ستاد برگزاری انتخابات برای احزاب مخالف بسیار ضروری است. همچنین برای دیدبانی موثر رای گیری، احزاب مخالف، و سازمان‌های بی طرف باید ناظران آموزش دیده را به طور گسترده در تمام شعبه‌های رای گیری و در تمام مراکز شمارش آرا در سراسر کشور بگمارند». 

کیهان تاکید کرده است: «تمامی این دستورالعمل‌ها به طور مداوم از زبان برخی مدعیان اصلاح طلبی در داخل کشور تکرار می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
این توصیه ها چگونه به دست کیهان می رسد؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
حرف درست را اگر از دشمنت هم شنيدي قبول كن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین