کد خبر: ۸۸۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹

شكايت «مهناز افشار» از عاملان انتشار بلوتوث غير اخلاقی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهناز افشار از عاملان انتشار بلوتوث‌های غير واقعی درباره خودش، به پليس امنيت اخلاقی شكايت كرد.

مهناز افشار، درباره بلوتوث‌هايی كه اين روزها با نام بلوتوث مهناز افشار در گوشی‌های همراه مبادله می‌شود، گفت: «خبر انتشار چنين بلوتوث‌هايی از طريق دوستان به دستم رسيد و بلافاصله به سردار روزبهانی مراجعه كردم و كمک خواستم كه ايشان دستور پی‌گيری فوری داده‌اند و به‌زودی عوامل اين كار غير اخلاقی مشخص خواهند شد».
 
وی افزود: «بسيار متأسفم هستم كه اين گونه بلوتوثها و تصاوير جعلی انتشار يافته است و انتظار دارم كه مردم شريف ايران كه از آنها توقع بسياری دارم برای حمايت از هنرمندان از اين تصاوير استقبال نكنند».
 
افشار تصريح كرد: «در فوتبال يكسری افراد هستند كه به آنها تماشاگرنما می‌گويند، اما نمی‌دانم در عرصه هنر بايد آنها را چه بناميم؟ اين افراد بدون دليل به دنبال ريختن آبروی مردم هستند و فقط مختص به ايران نيست بلكه در تمام دنيا افراد چهره مورد همه‌گونه تهديدی هستند».
 
بازيگر فيلم سينمايی آتش بس در ادامه اظهار داشت: «درخواستم از مردم شريف ايران كه نماد غيرت هستند اين است كه به اين بلوتوث‌های جعلی نگاه نكنند و آن را از گوشی‌هايشان پاک كنند تا منتشر نشود».
 
افشار گفت: «در ابتدا و انتهای اين بلوتوث از دو عكس من استفاده كرده‌اند و تصاوير هم متعلق به خانمی است كه كمی چهره‌اش شبيه به من است. باز هم از مردم می‌خواهم كه از انتشار چنين تصاوير جعلی جلوگيری كنند و منجر به ايجاد جو روانی بدی برای ما هنرمندان نشوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
واقعا ما مردم به كجا رسيديم كه هيچ حريمي رو رعايت نمي كنيم .
هيچ شخصي كه بوئي از انسانيت برده باشه ، نميتونه به خودش اجازه بده كه تصاوير زندگي خصوصي مردم رو پخش يا مشاهده كنه ( بهتره يه لحظه اين افراد خودشون رو در جايگاه شخص قرار بدن ) . چه برسه به اينكه به صرف تشابه چهره افراد و با هدف ضربه زدن به حيثيت اونها اقدام به انجام چنين كارهايي باشه .
ظاهرا ما با سرعت نور داريم به قهقرا و به سمت بي همه چيز شدن ( از لحاظ ارزش هاي انساني ) سقوط مي كنيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۶
0
0
واواقعا کار بدی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
اين ضعف همان آقاي به اصطلاح سردار روزبهاني و امثالهم است كه تنها چيزي كه نمي دانند امنيت اجتماعي است چه بررسه كه تامين امنيت كنند . هميشه هم تو حواشي سير ميكنند و از پرداختن به موضوعات ريشه اي اجتماعي غافلند. بعضي از اين امت مسلمان هم كه ماشاءا... غيرت و حياء رو كلا" و رسما" تعطيل كردند و ريختند دور .لاقل اونايي كه فكر ميكنند هنوز يه رگ از انسانيت ( غيرت و مردانگي و .... پيشكش) تو وجودشونه و به حلال زادگي هم يه نمه اعتقاد دارند از ديدن و انتشار اين قبيل تصاوير جلوگيري كنند چراكه حداقل چيزي كه به اينكار ميشه نسبت داد اشاعه فساده چه برسه به اينكه با آبروي يه آدم حالا هركسي با هر مليت و اعتقادي كه ميخواد باشه بازي بشه . ديدن اين تصاوير و بي توجهي به جلوگيري از انتشار و نابود كردن اين قبيل تصاوير نهايت بي وجداني و بي غيرتي است حالا هركس كه ميخواد باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
چه بر سر ملت ايران اومده كه اينقدر از خدا غافل شده اند؟؟؟
كساني كه اين كارها رو ميكنند ديگه نبايد خودشونو انسان بدونند..
اينگونه افراد از حيوان هم پست ترند...
جزاي اين افراد اگه كمتر از اعدام باشه ظلم به جامعه است..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
0
موقع صحبت كردن اين طور هستيم.....
ولي وقتي كه كليپ رو دست دوستمون ببنيم ،نه فقط نصيحتش نمي كنيم هيجان زده هم ميشيم كه خودمون ببينيم.
شايد هم بگيريمش و خودمون بچرخونيم...خود من اين طوري ام واسه خودم متآسف....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین