کد خبر: ۸۸۱۹۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

وحید امیری کاپیتان پرسپولیس با برف بهمن برمی‌گردد

وحید امیری به دلیل مصدومیت در دو بازی آینده پرسپولیس نیز حضور نخواهد داشت.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس با برف بهمن برمی‌گردد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم پرسپولیس در فصل جاری از وجود وحید امیری در اکثر بازی‌های خود بی‌بهره بوده و این ستاره خود را همراه نداشته است. امیری البته برای دقایقی در بازی با استقلال تاجیکستان به میدان رفت، اما دوباره به شدت مصدوم شد تا ادامه نیم فصل و جام ملت‌ها را از دست بدهد.

نکته جالب در مورد وحید امیری اینکه او حالا با احتیاط کامل تمرینات خود را انجام می‌دهد و برخلاف مورد قبلی، عجله چندانی برای بازگشت ندارد. او روز گذشته یک عکسبرداری دیگر از همسترینگ خود انجام داد و قرار است نتیجه این آزمایش روند درمان او را مشخص کند.

با این حال یحیی گل‌محمدی روز گذشته اعلام کرد که امیری دو بازی بعدی پرسپولیس را هم از دست داده و تا پایان نیم فصل امکان همراهی سرخپوشان را ندارد. به این ترتیب و با تعطیلی ۴۰ روزه لیگ برتر، وحید امیری اواسط بهمن ماه به میادین بازخواهد گشت.


یحیی در مورد او گفت: «امیری متاسفانه دو بار مصدومیت بد داشت. یکی که جلوی تاجیکستان بود و شاید اگر یک هفته ده روز دیرتر شروع می‌کرد، الان می‌توانست کمک کند. او قطعا تا نیم فصل حضور ندارد و از نیم فصل دوم می‎‌تواند کمک کند.»

با بازگشت او توان تهاجمی پرسپولیس نیز افزایش خواهد یافت و پرسپولیس شرایط خوبی را برای نیم فصل دوم خواهد داشت. البته امیری نیز باید در این نیم فصل بدرخشد تا شاید پیشنهاد تمدید را از درویش بگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین