کد خبر: ۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۹

گزارش تصویری: تابش نور بر آزادی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- پانته آ گل زاده: آزادی و حقوق بهره‌گیری عقلانی از آن با رعایت حقوق یكدیگر هدیه‌ای است كه خداوند به انسان ارزانی داشته است. به پاس قدردانی از این لطف و محبت خالق به مخلوق باید آن را نگهبانی كرد و از ان درجهت اعتلای اخلاقی و روحی و در مسیر پیشرفت مادی و معنوی بشر بهره گرفت و همواره بر آن نور تاباند.
 
به همین منظور تصمیم گرفتم تا از نماد و سنبل آزادی در كشور كه همواره به شكل زیبا و دل انگیزی نورباران شده و در معرض دید عموم قرار می گیرد و به زندگی بشر روح و حیاتی تازه همراه با امید به ادامه زندگی معنوی می‌دمید.
 
در ساعات پایانی شب و در هوایی سرد و طاقت فرسا عكاسی كرده و به هموطنان عزیز خود هدیه كنیم باشد كه از این نورانیت و تنوع رنگ و بازتاب های آن لذت ببریم اما در قلب و روح و اخلاق خود از چند رنگی فاصله بگیریم. 

امیدوارم آنچنانكه نگهبان پاكی و زیبایی های طبیعت و سمبل ها و نمادهای آن هستیم، همیشه پاسدار آزادی و فداكاریهایی كه مردم این كشور در قبل و پس از انقلاب اسلامی و دوران دفاع و مقاومت در برابر تجاوز بیگانه برای اعتلا و سربلندی میهن و اعتقادات عمیق و عقلانی دینی داشته‌اند، نیز باشیم. {$old_album_88221}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین