کد خبر: ۸۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۲

حذف سومین نماینده ایران از لیگ فوتبال آسیایی

پیروزی، همه امید فوتبال ایران
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال صبای قم با قبول شکست خانگی برابر تیم فوتبال الهلال ضمن قطعی کردن صعود نماینده عربستان، سومین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود که حذف شد. 

در ادامه رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه اول این مسابقات عصر امروز( چهارشنبه) تیم فوتبال صبا در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان الهلال عربستان بود که در پایان این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به مهمان خود واگذار کرد تا از دور رقابتها حذف شود.

در این دیدار که هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی بسیاری را بدست آوردند ابراهیم طارق در دقیقه 44 تنها گل بازی را به ثمر رساند تا تیم عربستانی در ورزشگاه خانگی صبا به پیروزی برسد.

صبا که یکی از چهار نماینده ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بود تنها در صورتی می‌توانست به صعود از مرحله مقدماتی این رقابتها امیدوار باشد که هر دو بازی باقی‌مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و الهلال عربستان امتیازی کسب نکند.

اما با پیروزی الهلال در بازی امروز این تیم 11 امتیازی شد و به همراه پاختاکور ازبکستان صعود خود به مرحله بعدی این رقابتها را قطعی کرد. در این گروه تیم فوتبال پاختاکور تا قبل از دیدار امروز خود برابر الاهلی امارات 10 امتیازی بود و الهلال 8 امتیازی و صبا با 2 امتیاز سوم بود.

بعد از تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان، صبای قم سومین تیم ایرانی بود که از دور رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و حالا همه امید فوتبال ایران به پرسپولیس است که از شانس صعود بالایی برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین