کد خبر: ۸۸۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۴
در جمع مردم قزوین اعلام شد:

احمدی‌نژاد: پایه‌‌گذاران سازمان برنامه و بودجه دشمنان ایران بودند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با اشاره به تحول در سازمان برنامه وبودجه در سال 86 گفت: «ایجاد تحول اساسی در این سازمان الهام گرفته از افکارو دیدگاه شهید رجایی بود».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، محمود احمدی نژاد عصر چهارشنبه درسخنرانی در اجتماع مردم قزوین گفت: «ما در کشور سازمان برنامه و بودجه‌ای داشتیم که در سال 1328 توسط دولت وقت آمریکا در ایران تاسیس شده بود و بیش از 50 سال بود که کارش را ادامه می‌داد».

احمدی نژاد افزود: «پایه گذاران این سازمان دشمنان ملت ایران و مسئول برنامه‌ریزی کشور در زمینه‌های مختلف بودند و البته صرف نظر از افرادی که در آنجا کار می‌کردند و تعداد زیادی از آنها انسان‌های پاکی بودند‌، اما مبنای برنامه‌ریزی در آن سازمان وارداتی بود و از آن طرف مرزها به داخل منتقل می‌شد».

احمدی‌نژاد گفت: «شهید رجایی همواره و برای همیشه الگوی مدیریت مردمی و انقلابی باقی خواهد ماند».

محمود احمدی نژاد در جمع مردم قزوین افزود: «از لحظه‌ای که وارد این شهر شدیم عطر دل‌انگیز رجایی همه مشام ما را سرمست کرد».

رئیس جمهور، شهید رجایی را مدیر مردمی مومن، مجاهد و مقاوم معرفی کرد و گفت: «قامت رعنای این شهید سوخت تا قامت عزت این ملت همواره سرافراز و ایستاده بماند».

احمدی نژاد افزود: «شهید رجایی آنقدر اوج گرفته است که پس از 28 سال از شهادتش هنوز ملت ایران ردپا، مرام و ایمان او را جستجو می‌کند. احمدی‌نژاد در ادامه سخنرانی خود به روح بلند شهیدان رجایی، بابایی و مرحوم ابوترابی درود فرستاد».

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: «امروز معادلات و مناسبات جهانی با امواج انسانی رقم می‌خورد و قدرت حضور و اراده ملت هاست که معادلات جهانی را رقم می‌زند».

احمدی‌نژاد افزود: «امروز میلیون‌ها چشم و هزاران دوربین از سراسر جهان متوجه قزوین است تا بر اساس آن برنامه‌های آینده خود را تنظیم کنند».

احمدی نژاد افزود: «بسیاری از ملت‌ها از ما الگو می‌گیرند و دلگرم می‌شوند و قدرتمندان با یاس، صحنه‌ها را به نفع ملت‌ها ترک می‌کنند».

احمدی‌نژاد گفت: «علت این که در سفرهای استانی در ابتدای جلسات سوال می‌کنم که از چه ساعتی آمدید برای نشان دادن شکوه ملت ایران است».

آقای احمدی نژاد با بیان این که تقویت و اجرای طرح بنگاه‌های زودبازده از کارهای دولت است، گفت: «بعضی‌ها با طراحی، ممانعت و دادن گزارش‌های غلط روند کار طرح بنگاه‌های زودبازده را سست کردند اما دولت ایستاد و گزارش دقیق در‌آورد».

احمدی‌نژاد افزود: «در سفر به قزوین سهم مناسبی از تسهیلات طرح بنگاه‌های زودبازده در اختیار استان قرار خواهیم داد که با نظر شورای استان و استاندار به سرعت در اختیار جوانان قرار گیرد تا هم استان را آباد کنند و هم خودشان شغل مناسب بدست آورند».

آقای احمدی نژاد در پاسخ به درخواست مردم درباره مشکلات جوانان گفت: «در مسیر که می‌آمدیم به من گفتند که جوانان و دانشجویان قزوین، رقم کمی قرض‌الحسنه برای برطرف کردن مشکلاتشان می‌خواهند».

احمدی‌نژاد افزود: «به همین منظور رقمی را به صورت قرض الحسنه در اختیار استاندار قرار خواهیم داد تا کارهای فوری جوانان و مردم قزوین را خود وی راه بیاندازد».

آقای احمدی نژاد درباره بخش کشاورزی نیز گفت: «قزوین در این بخش و در شیوه‌های نوین آبیاری در بین استان‌های کشور، پیشتاز است».

احمدی‌نژاد افزود: «دولت بودجه کافی برای بخش کشاورزی قزوین اختصاص داده است تا از 20 هزار هکتار زمین کشاورزی که در اختیار دارد با شیوه‌های نوین آبیاری استفاده خوبی ببرد».

آقای احمدی نژاد گفت: «حسن این کار این است که وقتی 20 هزار هکتار زمین کشاورزی تحت شیوه‌های جدید آبیاری قرار می‌گیرد علاوه بر استفاده از این شیوه ها، اشتغال جدیدی برای جوانان فراهم می‌شود».

احمدی‌نژاد همچنین افزود: «درباره بخش‌های بیمارستانی، آب، گاز و غیره نیز تصمیماتی هست که از اخبار خواهید شنید».

آقای احمدی نژاد گفت: «درباره فلسفه مسکن مهر دو دیدگاه وجود داشت: عده‌ای می‌گفتند ما باید اجازه دهیم تولید مسکن براساس معادلات بازار آزاد عرضه شود، یعنی افرادی بیایند مسکن بسازند یا بفروشند و زندگی آنان از این راه بگذرد و مردم نیز صاحب خانه شوند، دولت دخالتی نکند و فقط 12 تا 15 میلیون وام بدهد افراد خانه بخرند».

وی افزود: «نگاه دوم این بود که مسکن از ضروریات اولیه زندگی است و پایه نیاز برای تشکیل خانواده آرام و سعادتمند است، اگر دولت وارد نشود و موضوع مسکن دچار سوداگری‌ها شود آنگاه می‌بینید هیچ جوانی و زوج جوانی قادر نیستند حتی اگر 20 تا 30 سال حقوق آینده خود را پیش فروش کنند و بپردازند قادر نیستند 50 یا 60 متر آپارتمان تهیه کنند».

احمدی نژاد گفت: «بدون حضور، دخالت و پشتیبانی دولت، محال است که جوانان بتوانند صاحبخانه شوند».

وی افزود: «بر همین اساس دولت طرح بزرگ مسکن مهر را برنامه‌ریزی کرد و اکنون پیگیری می‌کند که در برخی از استان‌ها خوب عمل شده اما در برخی موارد با موانع و مشکلاتی مواجه است».

احمدی‌نژاد گفت: «دولت در مسکن مهر ابتدا قیمت زمین را از هزینه تمام شده کم می‌کند و دوم تسهیلات بانکی را در اختیار افراد قرار می‌دهد».

وی افزود: «ما تصویب کردیم 15 میلیون تومان وام در اختیار هر فرد برای مسکن‌دار شدن قرار گیرد و در خصوص زمین‌ها نیز اجاره 99 ساله اعمال شود».

احمدی نژاد گفت: «براساس محاسبات ما، با 15 میلیون تومان وام اگر کسی 5 میلیون نیز پول بگذارد می‌تواند صاحب خانه شود».

وی با بیان این که استان قزوین استان خیزش زنان و مردان قهرمان و بزرگ است افزود: «برای ورزش جوانان استان دهها طرح ورزشی به تصویب خواهد رسید».

احمدی نژاد گفت: «براساس گزارش‌هایی که دارم برخی از کارخانه‌ها دچار مشکل هستند که امشب در کارگروه مسکن،‌ اشتغال و صنعت برای بررسی و رفع مشکلات برگزار می‌شود».

احمدی‌نژاد گفت: «بیش از 30 مجتمع ورزشی به تصویب دولت خواهد رسید مشروط بر آنکه نیمی از آن برای دختران و نیمی دیگر بر پسران اختصاص یابد».

محمود احمدی نژاد در ادامه سخنانش در جمع مردم شهرستان قزوین، مرحوم کریمی راد وزیر سابق دادگستری را نمونه‌ای از بزرگواری مردم قزوین دانست و گفت: «آن عزیز از دست رفته فردی پرکار، مردمی و دلسوز بود و از نخستین وزرایی بود که وقتی با من ملاقات می‌کرد همه مطالب و هماهنگی‌هایش را با جزئیات می‌نوشت و دقیقه‌ای را تلف نمی‌کرد».

احمدی نژاد افزود: «در زمان وزارت وی بسیاری از انسان‌های بی‌گناه و ناتوان از مجازات و زندان رهایی یافتند».

وی مرحوم کریمی‌راد را نقطه‌ای مستحکم برای دولت خواند و گفت: «او برای مسائل حقوقی دولت بهترین و دقیقترین نظریه‌ها را می‌داد و مشکلات را برطرف می‌کرد و درسخت ترین شرایط لبخند از لبان او دور نمی‌شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۷
0
0
واقعا برای یه رییس جمهور باید متاسف بود که در مورد یکی از ارکان اداره کشور یعنی سازمان برنامه وبودجه اینگونه تفسیر به رای میکنند با این حال بایستی کفت تمامی صنایع ما ازجمله فولاد ونفت و حتی صنایع شکر وارادتی است وتوسط دشمنان ما همچون آمریکا ،روسیه و انگلستان وارد کشور شده است واقعا متاسفم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین