پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۸۸۲۷۱۲
۲۱:۵۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۷

خبر بدی که شاگردان نکونام را در آستانه تعطیلات نیم فصل نگران کرد

خبر بدی که شاگردان نکونام را در آستانه تعطیلات نیم فصل نگران کرد
ظاهرا باشگاه استقلال در تعطیلات نیم فصل، به بازیکنان و کادرفنی این تیم پرداختی نخواهد داشت.
۲۱:۵۸
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
به گزارش آفتاب نیوز،

در روز‌های اخیر بازیکنان استقلال منتظر واریز بخشی از مطالبات خود بوده و چندین بار به مسئولان باشگاه پیام دادند که تکلیف مطالبات آن‌ها چه می‌شود.

استقلالی‌ها که در استانه برگزاری آخرین دیدار نیم فصل اول هستند طی روز‌های اخیر با سرپرست و مدیرعامل باشگاه تماس گرفته تا از وضعیت پرداختی‌ها مطلع شوند، اما باشگاه اعلام کرده فعلا خبری از پرداخت پول به آن‌ها نیست. این موضوع باعث نگرانی بازیکنان استقلال شده و آن‌ها این مساله را با نکونام در میان گذاشتند.

باید دید بعد از آخرین بازی استقلال که روز شنبه برگزار می‌شود آیا باشگاه تدبیری برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی خواهد داشت یا خیر؟

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha