کد خبر: ۸۸۲۸۳۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
افزایش ۳ برابری قیمت اینترنت به جای ۳۰ درصد!

با مجوز دولت رئیسی؛ اینترنت بی‌کیفیت رسما گران شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسماً از افزایش حدود ۳۰ درصدی تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی خبر داد. در حالی که سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد مجوزی ۳۰ درصدی برای گرانی اینترنت داده است بسته‌های جدید همراه با قیمت هر گیگابایت ۶ هزار تومان عرضه شده است. 
با مجوز دولت رئیسی؛ اینترنت بی‌کیفیت رسما گران شد
آفتاب‌‌نیوز :

از زمان روی کارآمدن دولت رئیسی، اینترنت در ایران یا قطع بوده یا دچار اختلال و کندی سرعت؛ حالا در کنار این کاهش شدید کیفیت اینترنت، دولت رسما تعرفه های اینترنت را افزایش داده و از امروز اینترنت برای کاربران گران شده و تعرفه های آن سه برابر شده است!

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: روز گذشته مدیران عامل اپراتور‌های ارتباطی در رگولاتوری حاضر شدند و پس از تعهد به افزایش کیفیت خدمات خود، سازمان تنظیم مقررات با اصلاح تعرفه‌ها موافقت کرد.  براساس تصمیمات اتخاذ شده بعد از جلسه روز گذشته اپراتور‌ها در رگولاتوری و پذیرش تعهدات مرتبط با افزایش کیفیت شبکه توسط آن‌ها مقرر شد که تعرفه اینترنت اپراتور‌های ارتباطی حدود ۳۰ درصد افزایش یابد. پیشتر نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس رگولاتوری اعلام کرده بودند که اصلاح نرخ اینترنت فقط در صورتی مورد موافقت قرار می‌گیرد که اپراتور‌ها متعهد به افزایش کیفیت شبکه شوند. بر همین اساس مدیران عامل اپراتور‌ها شب گذشته با حضور در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شروط رگولاتوری را پذیرفتند که برخی از این شروط به شرح زیر است:

 افزایش سایت‌های نسل پنجم به ۱۰ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳،  افزایش پوشش نسل چهارم در کشور به ۹۶ درصد تا پایان سال ۱۴۰۳، افزایش سی درصدی میانگین سرعت اینترنت در شش ماه آینده

در پایان این اطلاعیه آمده است: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، این تعهدات به صورت الحاقیه به پروانه فعالیت آن‌ها پیوست می‌شود و در صورت عدم ایفای تعهدات در موعد مقرر جریمه برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

 افزایش ۳ برابری قیمت اینترنت به جای ۳۰ درصد!

اما در حالی که سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد مجوزی ۳۰ درصدی برای گرانی اینترنت داده است بسته‌های جدید همراه با قیمت هر گیگابایت ۶ هزار تومان عرضه شده است. 

 آخرین باری که این اپراتور بسته اینترنت بلند مدت عرضه کرده بود هر گیگابایت حدود ۲ هزار تومان بود. 

به نوشته باشگاه خبرنگاران، ایرانسل نیز فعلا تمام بسته‌های بیش از یک ماه خود را حذف کرده و بسته یک‌ماهه را با قیمت هر گیگابایت ۶ هزار تومان عرضه کرده است.

اینترنت رسماً ۳۰ درصد گران شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
35
چرا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
60
کلاه ها بالا بالا بالاتر !
حقوق کارگر بدبخت و بینوا نیست که . دیروز درخواست دادند امروز تصویب کردند به همین راحتی !
برباد رفته به سبب مدیریت بی عرضه ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
52
اینترنت 8 مگابایت بر ثانیه برای خونه میخرم در بهترین حالتش یک مگابایت بر ثانیه سرعت داره اکثر روزها هم به بهانه های واهی سرعت حتی 200 کیلوبایت میشه و میگن دست ما نیست!!!! اونوقت چرا باید قیمت بره بالا؟!!! برای کدوم سرویس؟!!!!
رفیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
57
...از هوا هم دارید کره میگیرید..هم واسه اینترنت دیزلی 3برابر هم واسه فیلترشکنش ک خودتون میفروشید..تا وقتی مردم نگاه کنن هر روز بدتر میشه ...
امیر
|
Germany
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
1
54
فکر کنم هزینه صیانت هم بهش اضافه شده، سرتون رو از زندگی مردم بیارید بیرون.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین