کد خبر: ۸۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰
500 میلیارد تومان در آمد دهه 60 گم شده است!

اظهارات صفار درباره پیدا شدن سند پول‌های گم شده در دولت نهم

دولت نهم کارهای زمین مانده 19 سال اخیر را به سرانجام رساند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مغلطه بازی که برخی از آقایان راه انداخته‌اند در نهایت به ضرر آنان تمام خواهد شد».

محمد حسین صفار هرندی، سردبیر سابق روزنامه کیهان، روز پنجشنبه در دیدار با فعالان قرآنی استان قزوین افزود: «اگر مغلطه بازی و تخریب از سوی این آقایان مطرح نمی‌شد ما نیز مجبور نبودیم برخی از مسایل آنان را آشکار و بدعملی و بی‌عملی آنها را فاش کنیم».

وی اظهار داشت: «برخی از مطبوعات مدام تیترمی‌زنند که تکلیف 300 میلیارد تومان پول نفت چه شد آیا به نظر شما در کشوری که برای خود حساب و کتاب دارد امکان گم شدن پولی وجود دارد»؟

صفار هرندی افزود: «سند هزینه کرد 100میلیارد ریال از این پول مشخص نبود که آنهم طی روزهای قبل مشخص شد که در کجا هزینه شده است».

این مسوول تصریح کرد: «اگر بنا بر محاسبه است دولت نهم آسان‌تر می تواند عملکرد دولت های قبلی را محاسبه کند».

وی با اشاره به 192 میلیارد دلار درآمد نفتی کشور در دهه 60 بیان داشت: «به قیمت امروز این میزان یک هزار میلیارد تومان می‌شود که نیمی از آن مشخص نیست چگونه هزینه شده است».

صفار هرندی با بیان اینکه دولت نهم کارهای زمین مانده این آقایان را طی 19 سال اخیر به سرانجام رسانده است خاطرنشان کرد: «این امر در حالی است که در آن زمان برخی مدیران با سوء رفتار خود موجب گریزان شدن مردم از کشور شدند».

وی اضافه کرد: «در دهه 60 امام خمینی (ره) مدام به مدیران تاکید می‌کرد که از مشارکت مردم در امور بهره گیرند اما نه تنها این مهم در آن زمان انجام نشد بلکه همان افراد امروز مدافع بخش خصوصی شده‌اند».

این مسوول افزود: «به رغم خدمات گسترده‌ای که توسط دولت نهم صورت گرفته برخی افراد سعی دارند شب را روز و روز را شب برای مردم جلوه دهند».

صفار هرندی خاطرنشان کرد: «همین آقایان مدعی سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی و حاکم کردن نظام سکولار را داشتند که موفق به این کار نشدند».

وی بیان داشت: «این افراد تلاش داشتند قانون اساسی را تغییر دهند ولی با توجه به اینکه ملت ایران پشتوانه این قانون بودند سعی داشتند با تغییرقوانین عادی نظام سکولار را در جامعه حاکم کنند».

وی گفت: «ما همه افراد را متهم نمی‌کنیم ولی وقتی قائله 18 تیر برپا شد برخی از آقایان از وزارت کشور دستور حمله صادر می‌کردند؛ اما امروز مدعی شده‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۸
0
0
بهتره آقای صفار بروند به همان چاپ و نظارت بر تولید کتاب معجزه هزاره سوم بپردازند
ناشناس
|
Ukraine
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
0
وقتی کسی حرف حساب میزنه بعضی ها تحمل شنیدنش را هم ندارند و مطلب نا مربوط مینوسند .به هر حال بهتر است که در مورد سوابق آقایانی که از روی نداشت چیزی که بهش ببالند یا ازش حرف بزنند این روزا به [...]بازی روی آوردن و فقط در مورد این و آن می گن بیشتر تحقیق کرد .بعضی آقایان که این روزا دم از خیلی چیزا می زنند خودشون شامل حرفای خودشو می شند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین