کد خبر: ۸۸۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۰:۵۸
در اعتراض به اعدام دل‌آرا دارابی:

فنلاند، سفیر ایران در هلسینکی را احضار کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزارت امور خارجه فنلاند، روز جمعه، سفیر ایران در هلسینکی را در اعتراض به آنچه که آن را «اعدام نوجوانان در جمهوری اسلامی ایران»، خواند، احضار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، در بیانیه وزارت خارجه فنلاند دلیل احضار «رضا نظر آهاری»، سفیر ایران در فنلاند، «اعدام دل‌آرا دارابی و دو نوجوان در آستانه اعدام دیگر» اعلام شده است.

این دو قرار بود صبح روز چهارشنبه اعدام شوند، اما مقام‌های قضایی این فرصت را به آن‌ها دادند تا رضایت خانواده مقتولین را جلب کنند.

دل‌آرا دارابی، به دلیل ارتکاب قتل در سن 17 سالگی، هفته گذشته و در زندانی در رشت در سن 23 سالگی، اعدام شد.

وزیر خارجه فنلاند در این رابطه گفته است: «بنا بر توافق‌نامه‌های بین المللی حقوق بشر که توسط ایران نیز امضا شده‌اند، محکومیت نوجوانان به مرگ، ممنوع است».

وزیر امور خارجه بلژیک نیز روز گذشته و در اعتراض به اعدام دلارا دارابی، سفیر ایران در بروکسل را احضار کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۹
0
0
باسمه تعالی


سلام



حکومت فنلاند خیلی غلط کرد ! جالبه که روزانه مسلمانها را تکه تکه می کنند ولی سفیر امریکا یا انگلیس احضار نمیشن ! ولی برای اعدام به حق دو نفر ، سفیر ایران احضار میشه ! عجبا ! شگفتا ! مشخصه جنبه سیاسی داره و هدف فشار بر ایران است و الا نه وزیر فنلاند و نه حکومتشان ارزشی برای جان مسلمین قائل نیستند و اگر هم جایی دادشان درمیاد برای بهره برداری و سوء استفاده از موضوع است. کلا شیطاین قابل روئیت همین غربیها هستند ! آخرشم نفهمیدم شماها غرب زده هستید یا نه ! سابقه که دارید.

آخه جالب اینجاست که شماها مسائل اشکار را نمی بینید ! انگار جای دیگه زندگی می کنید ! مثلا یه نمونه اش دروغ بودن شعار حقوق بشر اینها ! این دیگه خیلی واضح هست ولی باز افکار غربی ؟ اینکه ریشه بسیاری از اختراعات غربیها بر می گرده به مسلمین یک امر واضح است و خود غربیها در کتابهایشان مطرح کرده اند !

جالبه که تاریخ گواه است و میلیونها سند داریم که نشان می دهد هدف غربیها بردگی و سوار شدن بر دیگر ملت ها ست ! و جایی هم که میخوان کمک کنن در واقع هدف چیز دیگریست. در عجبم با این همه مدرک و سند و رفتار اینها در حال حاضر چرا باز غرب دوستی ؟

کروبی ! کروبی یکی از جهنمیان است و خاتمی نیز چنین است ! با هنر ! جنتی ! خیلی از این حکومتیها جهنمی هستند ! اما باهنر درسته آدم درستی نیست ! اما یه ذره شرف داره که در مقابل بیگانه به کشورش خیانت نکنه ! اما اصلاحات علنا تبدیل به ستون پنجم دشمن شدند ! انکار می کنید ؟ واضح هست. فرار از حقیقت نکنید. توهین به اعتقادات مردم ! همراهی جالب و عجیب با غربیها در تبلیغ و فشار علیه حکومت ! جلسات بر اندازی نرم ! صادق زیبا کلام هم با کله میره جهنم ! اصلاحات باید حذف بشن و اصولگرها باید کلا تصفیه اساسی بشن.


کسانی هم که افتادند دنبال اینها آخرشان تباهی است. منتها وقتی آدم مسخ و مست میشه حقیقت را نمی بینه ! و آن زمان به خودش میاد که آتش جهنم او را دریابد.

ای کسی که مسئول اینجا هستی برو به فکر آخرتت باش ! دنبال اینها نباش ! از لحاظ افکاری اگر دنبال افکار امام و شهید مطهری و شهید بهشتی را بگیری و عمل کنی قطعا بهشت نصیبت می شود. البته می تونستیم خوب بنویسیم ولی حوصله نداشتم.

موفق باشید البته ان شاء الله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین