کد خبر: ۸۸۳۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

مدودف: زلنسکی «لجن» است!

رئیس‌جمهوری پیشین و معاون شورای امنیت روسیه گفت، رئیس‌جمهور اوکراین آدم «لجنی» است که عاشق تماشای کشته شدن جمعیت غیرنظامی کشورش می‌باشد.
مدودف: زلنسکی «لجن» است!
آفتاب‌‌نیوز :

«دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه که سابقا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور هم بوده در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: واضح است که حمله تروریستی به شهر بلگورود و مرگ شهروندان ما جنایت خونینی بود که به دستان باندریت‌های حرام‌زاده (تشکیلات مسلح ناسیونالیستی اوکراین) انجام شد تا موجب تغییر چیزی در خط مقدم شوند.

به گزارش راشا تودی، معاون شورای امنیت روسیه افزود: شاید برخی لجن‌ها مثل زلنسکی خیال‌بافی می‌کنند که نیرو‌های مسلح ما می‌خواهند مرکز شهر کی‌یف را شبیه به نوار غزه کنند. احتمالا ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به طور پنهانی چنین آرزویی می‌کند که توسط مسکو مورد حمله قرار بگیرد تا آن وقت راحت‌تر بتواند از اربابان خود نسبت به دریافت بیشتر تسلیحات التماس کند.

حملات مرگبار اوکراین به شهر بلگورود روسیه در روز شنبه، منجر به کشته شدن ۲۴ نفر و زخمی شدن ۱۰۸ نفر شد. در میان کشته‌شدگان سه کودک هم بودند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه نیز با اشاره به حمله اوکراین به شهر بلگورود روسیه، آن را یک «اقدام تروریستی» خواند و گفت که این حمله هدفمند به جمعیت غیرنظامی بوده است.

هم‌چنین «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این حمله گفت: انگلیس پشت حمله تروریستی به بلگورود است که با هماهنگی آمریکا، کی‌یف را به اقدامات تروریستی تحریک می‌کند.

وی همچنین افزود که مسئولیت حمله به بلگورود برعهده «کشور‌های تامین‌کننده تسلیحات برای اوکراین» است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین