کد خبر: ۸۸۳۸۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

زاکانی: ۱۰۰ درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام دادیم!

شهردار تهران گفت: شهرداری حدود ۶-۷ وظیفه در قانون هوای پاک داشته که همه وظایف مان را به خوبی انجام دادیم و کار‌هایی که کردیم حتی فراتر از آن هم بوده است. ۱۰۰ درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام دادیم
زاکانی: ۱۰۰ درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام دادیم!
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که در ماه های اخیر، تهران غرق آلودگی هوا شده و خسارت جانی و مالی گسترده ای برای مردم و کشور داشته است، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (۱۳ دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، مدعی شد: شهرداری حدود ۶-۷ وظیفه در قانون هوای پاک داشته که همه وظایف مان را به خوبی انجام دادیم و کار‌هایی که کردیم حتی فراتر از آن هم بوده است. ۱۰۰ درصد تکالیف خود در قانون هوای پاک را انجام دادیم.  ۴۶۹۴ اتوبوس خریداری کردیم که ۲۵۰۰ دستگاه داخلی و ۲۰۹۴ دستگاه خارجی است که از این تعداد ۲۶۹۴ دستگاه برقی است که در تاریخ گذشته چنین موردی نبوده است.

زاکانی در ادامه ادعاهای خود، افزود: سال گذشته در شهردار من ۴۶۰ هزار نظر برای بهبود شرایط شهر ارائه شد و مردم هزار و ۶۰ پروژه را انتخاب کردند و در مرحله عمل دیدند که نظرات آن‌ها عملیاتی می‌شود.  یک میلیون و ۳۵۲ نفر امسال نظرات خود را برای پروژه‌های شهری ثبت کردند و در عمل کار خوبی که سال گذشته انجام شد، امسال هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

شهردار تهران درباره بازارچه‌های تولیدی در سطح شهر بیان کرد: در سطح شهر صنایع فعال و صنایع دستی انتخاب شدند تا تمام ظرفیت‌های شهر برای توزیع در نمایشگاه‌های داخلی برنامه ریزی شود و در شروع سال آینده شرایطی در تهران فراهم خواهد شد تا افراد در خانه‌های خود درآمد داشته باشند و در سطح شهر عرضه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
5
راست میگه ... رفته تو اتاق اداره و تهویه کولر را روشن کرده هوا پاک شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
4
شاید هم 200 درصد انجام دادین خجالت نکش عدد را ببر بالا کاری برای شما نداره که اخه چرا شکست نفسی میکنی برادر
نترس ریا نمیشه بگو 200 درصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
4
داریم صداقتتون رو به وضوح میبینیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین