کد خبر: ۸۸۴۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

۲۸۴ مجروح حادثه تروریستی کرمان +اسامی

اجازه نمی‌دادند کسی وارد بیمارستان بشود، یکی نگران دوستش بود، یکی گریه می‌کرد، با تلفن حرف می‌زدند تا آشنایی پیدا کنند و راهی برای رفتن به داخل بیمارستان بیابند، وجه مشترک همه آنها اشک و استرس و نگرانی و لرزش دست و پا بود.
۲۸۴ مجروح حادثه تروریستی کرمان +اسامی
آفتاب‌‌نیوز :

خبر تلخ و تاسف‌آور اقدام تروریستی در کرمان موجب بهت و حیرت همگان شد. در این میان نگرانی مردم شهر کرمان از یک طرف و استرس خانواده‌هایی که جگرگوشه‌هایشان از شهرستان‌ها و استانهای دیگر به گلزار شهداء کرمان آمده بودند از طرف دیگر موجی از ترس را به جان مردم ریخت.

خانمd گفت: نوبت ام‌آرآی داشتم، داخل بیمارستان بودم که کم کم شلوغ شد، خیلی مجروح آوردن، هنوز هم دارن میارن، صف سی‌تی‌اسکن خیلی شلوغ بود، خدا به داد دل خانواده‌هاشون برسه.

درهای بیمارستان را بسته و اجازه نمی‌دادند کسی وارد بشود، یکی نگران دوستش بود، یکی گریه می‌کرد، با تلفن حرف می‌زدند تا آشنایی پیدا کنند و راهی برای رفتن به داخل بیمارستان بیابند، وجه مشترک همه آنها اشک و استرس و نگرانی و لرزش دست و پا بود.یک نفر لیستی از مجروحان را دست گرفته بود و اگر فامیل درجه یک مجروح بودی اجازه ورود داشتی!

بیمارستان شهید باهنر هم به شدت شلوغ بود و شرایط یکسانی داشت.

خبرها از بیمارستان افضلی‌پور هم حاکی از آن دارد که پرسنل این بیمارستان ساعات شلوغی را تجربه کرده و اکنون شرایط نرمالی را می‌گذارنند. برخی از مجروحان ورودی به این بیمارستان هم مجهول‌الهویه هستند.

دانشگاه علوم پزشکی کرمان اسامی ۲۸۴ مجروح حادثه تروریستی کرمان را منتشر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین