کد خبر: ۸۸۴۲۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

فرمانده سپاه: انتقام سختی خواهیم گرفت/ روزانه ۲۰ اسرائیلی به دست رزمندگان فلسطین کشته می شوند

فرمانده کل سپاه در پاسخ به درخواست مردم برای انتقام شهدای تروریستی کرمان گفت: چشم.
فرمانده سپاه: انتقام سختی خواهیم گرفت/ روزانه ۲۰ اسرائیلی به دست رزمندگان فلسطین کشته می شوند
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای انفجار تروریستی کرمان در پاسخ به درخواست مردم برای انتقام گفت: چشم

وی با بیان اینکه در طول دهه گذشته حوادث سختی بر کرمان گذشته است، اظهار داشت: در همه این ماجرا‌ها شاهد استقامت، نجابت، مظلومیت مردم کرمان بوده ایم و شکوه صبر، عظمت نجابت، ایمان را و امواج بلند مهربانی و وفاداری و فداکاری را در سیمای مردم کرمان به خوبی دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه کرمان دیار شهادت و مشهد شهیدان است، افزود: در مراسم سالگرد حاج قاسم شاهد عروج ۸۵ شهید دیگر هستیم و این شهیدان نزد خداوند روزیخوار هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردم ایران امروز همه عزادار هستند، بار دیگر در پاسخ به درخواست مردم برای انتقام گفت: انتقام از همه شهیدانمان گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نبرد بین اسلام و کفر یک حقیقت انکارناپذیر است، تصریح کرد: این شهادت‌ها پاسخ تمام شکست‌هایی است که به بدنه استکبار وارد کرده‌ایم و طی سال‌های گذشته با قدرت انتقام‌هایی گرفته‌ایم.

سلامی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته با آمریکا در یک نبرد بوده ایم، گفت: در تمام این نبرد‌ها از ایران شکست خورده‌اند؛ در عراق شکست خوردند، حاج قاسم آمریکا را از سیطره عراق کوتاه کرد و نظامیان آن‌ها دیگر جایی در عراق ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا، یمن، لبنان و ... دنبال سقوط این کشور‌ها بودند، گفت: تقریبا آمریکا منطقه را خالی کرده اند و هیچ مقام آمریکایی در هیچ بلاد اسلامی نمی‌توانند پا بگذارند و هیچ نقطه امنی برای آن‌ها وجود ندارد و تسلط بر مسلمانان غیر ممکن شده است.

وی با بیان اینکه امروز فسطین قهرمان در مقابل اسرائیلی‌ها ایستاده است، اضافه کرد: امروز این رژیم منحوس صهیونیستی در مرز نابودی قرار گرفته است و هر روز ۲۰ صهیونیست به دست فلسطینان به هلاکت می‌رسند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین