کد خبر: ۸۸۴۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
در حادثه تروریستی کرمان ۸۸ نفر شهید شده اند

وزیر کشور: برخی عوامل انفجار‌های تروریستی کرمان دستگیر شدند

احمد وحیدی در ارتباط با شناسایی عوامل انفجار تروریستی کرمان اظهار داشت: نیرو‌های امنیتی ایران به سرنخ‌های خوبی از عوامل انفجار تروریستی کرمان دست یافتند و چند مظنون دستگیر شدند. دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بر موضوع اشراف دارند و مسلط هستند و برنامه‌های خودشان را طبق روال پیش‌بینی‌شده انجام می‌دهند. تمام عوامل این حادثه تروریستی قطعا شناسایی و دستگر خواهند شد.
وزیر کشور: برخی عوامل انفجار‌های تروریستی کرمان دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی، وزیر کشور از دستگیری برخی از عوامل درگیر با انفجار‌های تروریستی کرمان خبر داد.

وی درباره آخرین اطلاعات از شناسایی عوامل این حادثه تروریستی گفت: توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، سرنخ‌های بسیار خوبی پیدا شده و برخی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند را دستگیر کرده اند.  امروز کار در کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی است و به موقع اطلاع رسانی خواهند کرد. با عنایت خدا و با قدرت و سرعت عمل به موقع جریانات تروریستی امروز مورد حمایت رژیم‌های تروریست‌پرور هستند در چنگال قدرت دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران هستند و با سرعت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

براساس اعلام وزیر کشور، اطلاعات کامل این موضوع توسط دستگاه اطلاعاتی اطلاع‌رسانی می‌شود.

*آخرین آمار از شهدای حادثه

وحیدی همچنین با اشاره به جزئیاتی درباره شهدای حادثه، گفت: مراسم بزرگداشت یاد شهدا با حضور ریاست محترم جمهور و مردم برقرار شد. پیکر‌های پاک شهدا هم اکنون در مسیر انتقال گلزار شهدای کرمان هستند.

وی افزود: تقریبا از تعداد ۸۸ شهیدی که اعلام شده نزدیک به ۵۴ نفر از این عزیزان زن و ۳۴ نفر مرد هستند. در میان شهدا، حدود ۱۲ نفر شهید مهاجرین افغانستانی داریم و از این تعداد شهدا تعداد ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال و ۳۰ نفر نیز، زیر ۱۸ سال سن دارند. تعداد ۵۴ نفر از این شهدا در گلزار شهدای کرمان تدفین و برخی دیگر برای تدفین به شهر‌های خود منتقل خواهند شد.

وحیدی گفت: مراسم تشییع و وداع با شهدای جنایت تروریستی کرمان بنابر اطلاعات مقامات محلی اعلام و برگزار خواهد شد که برخی از آن امروز اجرا خواهد شد و برخی نیز پس از انتقال پیکرهایشان به شهر‌های خود انجام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین