کد خبر: ۸۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۶

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: جواب ابلهان خاموشی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر خرید صندلی‌های 600 هزار تومانی برای کمیسیون اجتماعی مجلس، رئیس این کمیسیون اینگونه اخبار را برای فروش بیشتر رسانه‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، وی با بیان اینکه هنوز پول این صندلی‌ها پرداخت نشده است گفت: «این صندلی‌ها با بودجه شخصی نمایندگان خریداری شده و پس از پایان دوره نمایندگی‌امان می‌توانیم آنها را با خودمان ببریم».

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر تغییر صندلی‌های کمیسیون اجتماعی با بودجه‌ای معادل 14 میلیون تومان (هر صندلی 600 هزار تومان) منتشر شده بود. رئیس کمیسیون اجتماعی در جمع خبرنگاران مجلس که خواستار پاسخگویی وی به انتشار این اخبار و شایعات بودند، گفت: «جواب ابلهان خاموشی است»!

سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو و چالدران انتشار این اخبار را سوژه‌ای برای فروش بیشتر برخی رسانه‌ها دانست و با تایید خبر تغییر صندلی‌های کمیسیون اجتماعی گفت: «مگر ارزش صندلی یک نماینده کمتر از صندلی یک بخشدار است».

وی با بیان اینکه نماینده‌ها با هزینه شخصی خودشان این صندلی‌ها را خریده‌اند، افزود: «به همین دلیل پس از پایان دوره نمایندگی، نمایندگان می‌توانند این صندلی‌ها را با خودشان ببرند».

رئیس کمیسیون اجتماعی همچنین در واکنش به انتشار نامه‌ای از سوی حجت‌الاسلام فاکر رئیس کمیسیون اصل نود که بر اساس برخی اخبار طی آن به سفرهای تفریحی اعضای کمیسیون اجتماعی اعتراض شده است گفت: «آقای فاکر، نامه‌ای نوشته است که جایگاه قانونی ندارد».

وی افزود: «ایشان بر اساس یکسری اطلاعات غلط که به ایشان رسیده است، نامه‌ای نوشته‌اند که اصلا موضوع آن در حوزه اختیارات کمیسیون اصل 90 نیست».

وی از پاسخ به سوالاتی که به موضوع نامه اشاره داشت، خودداری کرد و در عین حال گفت: «کلیه سفرهای اعضای کمیسیون اجتماعی اعم از سفرهای استانی یا خارجی به تصویب کمیسیون رسیده است. کما اینکه در حال حاضر نیز استانداران آذربایجان غربی و یزد از اعضای کمیسیون اجتماعی برای سفر به این استانها دعوت کرده‌اند».

جعفرزاده سفر اعضای این کمیسیون به لبنان را نیز به دعوت مجلس و وزیر کار این کشور دانست.

رئیس کمیسیون اجتماعی انتشار اخباری از این دست را به دلیل موفقیت‌های این کمیسیون در انجام وظایفشان دانست و گفت: «ما با تصویب طرح‌هایی مثل بیمه کارگران، و... بسیار موفق عمل کرده‌ایم اما برخی با انتشار اینگونه اخبار می‌خواهند اقدامات مثبت کمیسیون اجتماعی را زیر سوال ببرند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۱
0
0
عجب جواب دندان شکنی !
یک سوال اگر نماینده ای نخواهد در پایان دوره مجلس صندلی اش را ببرد می تواند در دوره بعد بدون انتخابات در مجلس بماند
یک سوال دیگر ایا احتمالا اقایان نماینده قصد خرید خود مجلس را ندارند
یک سوال دیگر 600 یعنی حقوق یک و نیم کارمند
می شود بفرمایید در خانه تان رو ی حقوق چند ونیم کارمند می نشینید؟
اخ دندانم..............
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین