کد خبر: ۸۸۴۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰

کاش همیشه جام‌جهانی بود!

گروه ورزش
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت‌بدنی در نشست ويژه‌ای با محمد دادکان اختلافات گذشته را کنار خواهند گذاشت و برای کمک به ورزش با يکديگر آشتی خواهند کرد.

پس از اتفاقاتی که قبل از جام‌جهانی 2006 بين محمد علی‌آبادی و محمد دادکان رخ داد و پس از پايان اين مسابقات به برکناری دادکان توسط علی‌آبادی منجر شد، اين دو تا به حال رابطه خوبی با يکديگر نداشتند.

شاید راه حل مشکل تیم‌ملی کشورمان در راه صعود به جام‌جهانی آفریقا در همدلی و همبستگی مسئولان ورزش است.

اکنون در انتظار این هستیم که محمد دادکان، دکتر فوتبال کشور، در کنار علی‌آبادی نفر اول این روزهای ورزش قرار بگیرد و کدورت‌های سه‌ساله را کنار بگذارند تا مسئولین گذشته و حال در کنار هم و با کمک هم بتوانند فوتبال را به سر منزل مقصود یا همان صعود به جام‌جهانی برسانند.

واقعا اگر همین کدورتها و فاصله‌ها یکی از دلایل اصلی افت فوتبال کشور در این چند سال گذشته باشد، چه کسی جوابگو هست و باید چه کسی را مقصر دانست؟!

آیا نباید به این موضوع فکر کرد که جوابگوی این همه ضرر و زیان کیست؟

امروز در حالی ما از این موضوع خوشحال هستیم که مسئولین ورزش در کنار هم فقط به فکر پیشرفت فوتبال ملی هستند که دیروزی را شاهد بودیم که همین مسئولین شاید یکدیگر را به هزار کار  نکرده متهم می‌کردند!

آیا واقعا باید همیشه در حالت بحرانی قرار بگیریم تا قدر همدلی و وحدت را بدانیم.

اما در آستانه دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی برابر کره شمالی، امارات و کره جنوبی، حسين هدايتی رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس واسطه می‌شود تا علی‌آبادی و دادکان با يکديگر آشتی کنند. 

از اين رو قرار است پس از رايزنی‌هايی که صورت گرفته است و جلساتی که طی روزهای گذشته برگزار شده است، محمد دادکان و محمد علی‌آبادی در نشست ويژه‌ای کدورت‌ها را کنار بگذارند و به نفع ورزش و فوتبال کشور با يکديگر آشتی کنند.

و شاید پس از این مراسم آشتی‌کنان شاهد تغییرات گسترده‌ای در سطح فوتبال کشور چه در فدراسیون فوتبال و چه در باشگاه پرسپولیس باشیم.

و این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که واسطه همه این کارها کسی نیست جزء حسین هدایتی که به تازگی از دنیای اقتصاد به دنیای فوتبال وارد شده است، و شاید در همین دوران کوتاه پی به این موضوع برده است که رمز موفقیت فقط وحدت است و همدلی و گذشت. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین