کد خبر: ۸۸۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۲:۵۳

دیدار آبادگران جوان با هاشمی رفسنجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان، این تشکل را دارای افرای متدین، آگاه و مفید به اسلام، انقلاب و نظام خواند و با تاکید بر ضرورت گسترش تحزب در کشور، گفت: «رشد تحزب پس از انقلاب اسلامی پدیده مبارکی است که تاسیس حزب جمهوری اسلامی بلافاصله پس از پیروزی نمونه بارز آن است و اکنون دوستداران نظام با وجود سلیقه‌های گوناگون با تشکیل احزاب قصد خدمتگذاری به نظام را دارند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که امروزه نظام‌های پیشرفته بدون احزاب قوی و قدرتمند نمی‌توانند ادامه حیات دهند، تصریح کرد: «در حال حاضر احزاب کشور باید به سوی ائتلاف‌ها و اتحادها حرکت کنند تا بتوانند با تدوین برنامه‌های مفید و عملی، گام‌های اساسی برای پیشرفت، توسعه و تعالی کشور بردارند». 

هاشمی رفسنجانی، پیروزی انقلاب اسلامی را در سایه رهبری‌های داهیانه امام راحل (ره)، حاصل کار تشکیلاتی، مبارزین و انقلابیون به خصوص روحانیت دانست و تاکید کرد: «نظامی که داعیه دین جهانی و بشری دارد حتما باید متکی به تشکیلات و نیروهای کار آزموده باشد تا بتواند با ایمان و قدرت، آینده نظام و کشور را بیمه کند».

وی تفرقه و انشعاب‌های مکرر را از آفات کارهای تشکیلاتی و حزبی خواند و گفت: «اختلاف سلیقه و فکر در همه جامعه و از جمله احزاب وجود دارد؛ اما باید با احترام به عقاید، از اختلاف و تفرقه پرهیز کرد».

رییس مجمع تشخیص مصلحت هم‌چنین در پاسخ به سوالی در مورد تغییرات وسیع و مکرر مدیران و کارشناسان در سطوح مختلف سازمانی و اداری،‌ آن را پدیده‌ای نامیمون خواند و با اشاره به این‌که امروزه کشورها و نظام‌های و پیشرفته اجازه نمی‌دهند مدیران و کارشناسان زبده و با تجربه به راحتی تغییر یابند، تصریح کرد:«مجمع تشخیص مصلحت در بخش تدوین سیاست‌های کلی امور اداری، مصوباتی داشته که در صورت تایید و ابلاغ مقام معظم رهبری، مدیران و کارشناسان نظام از سطوح خاصی به پایین‌تر به راحتی قابل تغییر و برکناری نباشند».

در ابتدای این دیدار حسن بیادی ـ سخنگو و رییس شورای مرکزی جمعیت آبادگران جوان ـ گزارشی از نحوه شکل‌گیری و فعالیت این تشکل و هم‌چنین برنامه‌های حال و آینده آن ارائه کرد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین