کد خبر: ۸۸۵۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

گیتی‌پسند نتوانست جبران کند

تیم والیبال گیتی‌پسند در نخستین دیدار خانگی در مرحله برگشت سه بر یک، نتیجه را به تیم چادرملوی اردکان واگذار کرد.
گیتی‌پسند نتوانست جبران کند
آفتاب‌‌نیوز :

تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (چهارشنبه،۲۰ دی ماه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات میزبان چادرملوی اردکان بود که این دیدار خانگی با نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

در ابتدا، گیتی‌پسند با ترکیب پژمان رضوانی، مهدی بیاتی، محمد صادقی شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، سعید آقاجانی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابولفضل مهدیان و علی زارع، بازی را آغاز کرد.

در دست نخست این دیدار، هر دو تیم پا به پای هم در امتیازگیری پیش رفتند که نشان از حساسیت رقابت برای هر دو طرف داشت؛ اما در امتیازهای پایانی گیتی‌ها با دو سرویس خوب ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند.

دو تیم در ست دوم همچنان پا به پا پیش رفتند و هر امتیاز، یک رالی پرهیجان را درپی داشت. در لحظاتی از این ست با کارت قرمز داور به سرمربی چادرملو، التهابی در بازی ایجاد شد که رقابت را برای دقایقی متوقف کرد؛ اما در نهایت، مهمان یزدی ۲۵ بر ۲۲ این دست را به نام خود زد.

سومین ست باز هم با افت‌وخیزهای دو تیم ادامه داشت که نماینده یزد با روحیه بهتر و تجربه بیشتر بازیکنانی مانند حمزه زرینی توانست رفت‌وبرگشت‌های بازی را به سود خود تمام کند و ۲۵ بر ۲۳ برنده شود.

دست چهارم برخلاف ست‌های قبل، خبری از امتیازگیری هم‌پا نبود و چادرملو دست بالاتری داشت. گیتی‌ها با اشتباه های فردی بیشتر و خراب کردن چند سرویس پی‌ در پی، روحیه جنگنده خود را از دست دادند و با حساب ۲۵ بر ۱۹ ست و بازی را واگذار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین