کد خبر: ۸۸۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۵

توضیحات سردار روزبهانی درباره بلوتوث‌های غیر اخلاقی افراد مشهور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کشور از اجرای طرح ویژه کنترل تفرجگاه‌های کشور از اول تیر امسال خبر داد. 

ناجا: بحث بدپوششی در اروپا و آمریکا هم مطرح است [+]

سردار احمد روزبهانی امروز در حاشیه جلسه 197 در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به آغاز فصل تابستان و حضور بیشتر مردم در تفرجگا‌ه‌ها و پارک‌ها، پلیس به صورت ویژه‌تری تفرجگاه‌ها را کنترل خواهد کرد که در این راستا پلیس در پارک‌های بزرگ، اقدام به ایجاد ایستگاه‌های ثابت و در پارک‌های کوچک اقدام به گشت‌زنی خواهد کرد».

وی با بیان این که بر اساس این طرح پلیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با افرادی که برای خانواده‌ها ایجاد مزاحمت می‌کنند، برخورد می‌کند، گفت: «کسانی که در سال‌های قبل در پارک‌ها اقدام به فروش سی‌دی‌های غیراخلاقی، مواد مخدر و مشروبات الکلی می‌کردند، شناسایی شده‌اند و تحت کنترل قرار می‌گیرند».

سردار روزبهانی با اعلام ممنوعیت ‌استفاده از فروشندگان مرد در لباس فروشی‌های زنانه، افزود: «در این رابطه جلسات مختلفی با اصناف داشتیم که در حال پیگیری این موضوع هستند. اما اگر پلیس با مواردی برخورد کند حتماً پس از تذکر و جریمه، مغازه فرد متخلف را پلمپ خواهد کرد».

رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره بلوتوث‌های منتشر شده از افراد مشهور [+] در جامعه، گفت: «نیروی انتظامی با دریافت این بلوتوث‌ها اقدام به شناسایی عوامل تکثیر و تولید کننده می‌کند و پس از شناسایی، آن‌ها را به مراجع قضایی تحویل می‌دهد».

وی با بیان این که انتشار این نوع بلوتوث‌ها نسبت به گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: «نیروی انتظامی در رابطه با افراد مشهور در ابتدا تحقیقاتی در رابطه با تشخیص هویت فرد مشهور انجام می‌دهد و در مراحل بعد در صورت شکایت، فرد به مقامات قضایی معرفی می‌شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین