کد خبر: ۸۸۵۵۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴

امام جمعه کرمانشاه: به زودی شاهد آمریکازدایی از غرب آسیا و نابودی اسراییل خواهیم بود

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حمله هوایی آمریکا به یمن و شکست‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین، گفت: به زودی شاهد آمریکازدایی از غرب آسیا و نابودی اسراییل خواهیم بود.
امام جمعه کرمانشاه: به زودی شاهد آمریکازدایی از غرب آسیا و نابودی اسراییل خواهیم بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حبیب الله غفوری با اشاره به حمله اخیر آمریکا و انگلیس به یمن، سازمان ملل را بازیچه و ملعبه دست استکبار خواند و اظهار کرد: هنگامی که کشور‌های دنیا به شورای امنیت پیشنهاد دادند که نسل‌کشی مردم مظلوم غزه را متوقف کند، آمریکا تمام آن قطعنامه‌ها را وتو کرد، اما با فشار قطعنامه علیه یمن را تصویب می‌کند، آمریکا به عنوان مدعی ابر قدرتی به‌دنبال این است اعتلافی علیه یمن تشکیل دهد، اما از آن‌جا که رژیم جنایتکار صهیونیستی نیز در حال عقب‌نشینی است به‌وضوح مشخص است هیمنه پوشالی استکبار درهم شکسته است.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد آمریکازدایی از غرب آسیا و نابودی رژیم صهیونسیتی توسط جبهه‌ی مقاوت خواهیم بود، عنوان کرد: انتظاری که جبهه‌ی مقاوت از ما دارد این است که در صحنه‌هایی که مربوط به تقویت کشور و اقتدار کشور است، حضور یکپارچه و فعال داشته باشیم، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به‌منزله‌ی حضور در جبهه مقاوت در مقابل دشمن است.

امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: راهبرد انقلاب اسلامی از ابتدا این بوده است که همه ارکان انقلاب به‌دست مردم و به‌اختیار مردم باشد بنابراین حضور در انتخابات تکلیف شرعی، قانونی و ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ملت شریف ایران ایمانش را به‌هیچ قیمتی از دست نمی‌دهد و میراث شهدا را به‌هیچ قیمتی باهیچ چیزی معامله نمی‌کند، اما به مسئولان محترم عرض می‌کنم که نسبت‌به حل مشکلات جامعه و مهار تورم که شعار سال بود، توجه بیشتری داشته باشند و نهایت همت خود چنان به‌کار ببندند که مردم شریف، مقاوم و متعهد ما آثار آن را زندگیشان مشاهده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین