کد خبر: ۸۸۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۹
از سوی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت مطرح شد:

پیشنهاد توقف سفرهای استانی دولت در برابر لغو سفرهای تبلیغاتی نامزدها!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت گفت: «آن‌هایی که خواستار توقف سفرهای استانی دولت نهم هستند، آیا حاضرند سفرهای تبلیغاتی خود به استان‌های مختلف کشور را متوقف کنند»؟

«طی سی سال گذشته سی انتخابات برگزار کرده‌ایم که همه آن‌ها در فضای سالم سیاسی و انتخاباتی برگزار شده است».

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدناصر سقای بی‌ریا درجمع خبرنگاران در تبریز با اشاره به طرح تشکیل کمیته صیانت از آرا اظهار كرد: «طی سی سال گذشته سی انتخابات برگزار کرده‌ایم که همه آن‌ها در فضای سالم سیاسی و انتخاباتی برگزار شده است».

بی‌ریا که از معدود روحانیون طرفدار احمدی‌نژاد به شمار می‌رود، افزود: «این پیشنهاد در واقع توهین به مردم و نظام است».

وی خاطر نشان کرد: «اگر تخلفاتی در انتخابات صورت گیرد، خود قانون انتخابات برخورد با این موارد را مشخص کرده است».

وی افزود: «اگر تشکیل کمیته صیانت از آرا با هدف نظارت بر سلامت انتخابات است، آن موقع باید کمیته دیگری نیز برای نظارت بر کمیته صیانت از آرا تشکیل شود؛ چراکه از کجا معلوم شود فعالیت کمیته صیانت از آرای برخی احزاب درست عمل کرده است».

مشاور رییس‌جمهور در امور روحانیت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقادات برخی گروه‌ها نسبت به سفرهای استانی هیات دولت در چند ماه اخیر گفت: «مگر دولت سفرهای استانی را از سه ماه پیش آغاز کرده که متوقف کند».

وی تصریح کرد: «سفرهای استانی و دیدار چهره‌به‌چهره با مردم و آشنایی هیات دولت با مشکلات اقشار محروم جامعه، سیاستی بود که از 4 سال پیش آغاز شده و تا آخرین روز فعالیت دولت آقای احمدی‌نژاد ادامه خواهد داشت».

وی خاطرنشان کرد: «آن‌هایی که خواستار توقف سفرهای استانی دولت نهم هستند، آیا حاضرند سفرهای تبلیغاتی خود به استان‌های مختلف کشور را متوقف کنند»؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
كانديداهايي كه سفر تبليغاتي مي رن از امكانات دولتي و بيت المال براي تبليغاتشون هزينه نمي كنند، و ادعاي نداشتن ستاد و تبليغ نكردن هم ندارند! ادعاهاي آقاي ... در مورد نداشتن ستاد تبليغاتي از يكطرف و رفتن به سفرهاي استاني با هزينه دولت از طرف ديگر، مصداق فريب افكار عموميه.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
خودش با دهن خودش گفت که هر چی میگفتیم سفر استانی انتخاباتی نیست !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین