کد خبر: ۸۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

اصولی: پیگیر حضور لژیونر‌های فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا هستیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال، گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص حضور چهار لژیونر فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا در حال انجام است تا تیم کشورمان با ترکیب کامل در این رویداد حضور یابد.
اصولی: پیگیر حضور لژیونر‌های فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

احسان اصولی درباره وضعیت حضور ۴ لژیونر کشورمان در جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در این مقطع برای کمیته فوتسال و علاقمندان تیم ملی مورد توجه است، برگزاری فوتسال جام ملت‌های آسیا در تاریخ خارج از فیفا دی است. به همین دلیل، موضوع بهره‌مندی از ۴ لژیونر کشورمان که در اسپانیا بازی می‌کنند، تحت پیگیری ویژه قرار دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا، برای رفع دغدغه هواداران اعلام می‌کنیم که اطمینان داشته باشند پیگیری‌های لازم در حال انجام است و مکاتبه‌ای از طریق فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه‌های این بازیکنان انجام شده است.

اصولی افزود: به طور حتم، پیگیری برای حل این موضوع و دغدغه ادامه دارد. برنامه ما این است که تیم ملی با ترکیب کامل در جام ملت‌های آسیا حاضر شود و با رایزنی‌های رئیس فدراسیون و بخش روابط بین الملل، این مشکل رفع خواهد شد.

هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. تیم ایران در این مسابقات با کویت، بحرین و افغانستان همگروه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین