کد خبر: ۸۸۶۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۰:۴۰
در جمع مردم اهواز بیان شد؛

کروبی: ایران سرزمین همه اقوام است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مهدی کروبی کاندیدای دهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ساعتی پیش در جمع هزاران تن از مردم اهواز و در فضای باز مقابل مسجد ارشاد به سخنرانی پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، کروبی در ابتدا خطاب به اجتماع‌کنندگان گفت: «شما شریف‌ترین انسان‌ها هستید که علاوه بر حضور غیرتمندانه در 8 سال دفاع مقدس و پرداخت بیشترین بها در این سال‌های جنگ، با استعمار انگلیس نیز به مقابله برخواستید». 

وی افزود: «خوزستان در تاریخ درخشان است و آغاز تمدن از خوزستان بوده است. چه مسئول باشم و چه نباشم، مطمئن باشید که برای پیشرفت منطقه و توسعه مناطق جنگی تلاش و کوشش خواهم کرد».
 
کرویی با بیان اینکه امروز 30 سال از انقلاب گذشته است و همه چهره‌ها برای مردم شناخته شده هستند، تاکید کرد: «هرگز برای کسب رای به مردم دروغ نگفته‌ام». 

مهدی کروبی در ادامه اظهار داشت: «در صورت پیروزی در انتخابات با شتاب و به صورت جهشی و با برنامه ریزی دقیق کاری خواهم کرد که دو ساله همه متوجه تغییر در مناطق آسیب دیده از جنگ شوند».
 
رییس مجلس ششم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: «ایران سرزمین همه اقوام است و این اقوام بارها اثبات کرده‌اند که برای عزت کشور در مقابل دشمنان می‌ایستند».
 
وی در پاسخ به درخواست عده‌ای از تجمع کنندگان و اعتراض آنها مبنی بر عدم کیفیت و دسترسی به آب سالم و کافی، گفت: «به مشکل آب در استان خوزستان واقف هستم و متاسفم که با وجود رودخانه‌های پرآب و بزرگ کشور در این استان شاهد کمبود و معضل آب در استان هستیم. به یاری خدا اگر با رای شما مردم در انتخابات پیروز شدم، از همان 23 خرداد کارم را آغاز خواهم کرد تا هرچه زودتر در مسیر توسعه قرار بگیریم».
 
کرویی با بیان اینکه همواره صریح و شفاف بوده‌ام گفت: «همیشه پایبند به اندیشه امام و مدافع حقوق مردم بوده‌ام و هرجا که نتوانسته‌ام کاری انجام دهم، صریح و روشن با شما مردم در میان خواهم گذاشت. من معتقدم که یکسری بی مهری‌هایی وجود دارد اما شما مردم بدانید که این از سوی مسئولان نظام و رهبری نیست. بلکه گاهی شاهد مطالبی از سوی مدیران میانی هستیم که باید جلوی این کارها را گرفت». 

کروبی تاکید کرد که از بیکاری جوانان تنگنای زندگی مردم و تورم خبر دارد و تاکید کرد: «تلاش می‌کنم با تیم و دولتی نیرومند برای کل ایران و به ویژه مناطق جنگ زده برنامه‌های ویژه توسعه بخش داشته باشم».
 
دبیرکل اعتمادملی گفت: «اگر رئیس جمهور شدم، سفرهای استانی خواهم داشت اما در یک ساعت 165 مصوبه نخواهم داشت و بدون هیاهو و جنجال رسانه‌ای و تبلیغات برای کار کردن می‌آیم».
 
کروبی در پایان تاکید کرد: «برای رفع مشکلات شما مردم خوزستان تلاش خواهم کرد، اما اگر جایی نتوانستم کارایی لازم را داشته باشم، نمی‌آیم و بگویم بیایید از محله ما گوجه فرنگی بخرید، سیب‌زمینی رایگان هم توزیع نخواهم کرد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین