کد خبر: ۸۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۲۸

افزایش احتمال حمایت نهضت آزادی از کروبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ دیدار اعضای سران نهضت آزادی با مشاوران عالی کروبی از جمله کرباسچی از سوی یک عضو نهضت آزادی تایید شد و به نظر می‌رسد احتمال حمایت نهضت آزادی از مهدی کروبی با توجه به مواضع اخیر موسوی نسبت به این گروه افزایش یافته است.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران با اشاره به دیدار شب گذشته سران نهضت آزاد با روسای ستاد مهدی کروبی گفت: «عملکرد و تلاش های مهدی کروبی کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی هفته‌های اخیر منجر به ترمیم اعتماد از دست رفته مردم می‌شود».

ابوالفضل بازرگان در گفتگویی با "تغییر" در خصوص مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: «این جلسه بسیار مفید بود و منجر به این شد که هم اعضای نهضت آزادی و نیز روسای ستاد آقای کروبی از اندیشه‌ها، اهداف و برنامه‌های یکدیگر مطلع گردیدند». 

وی گفت: «در این جلسه مقرر شد اگر نهضت آزادی سوالی در خصوص اهداف و برنامه‌های آقای کروبی و یا طرحی برای ستاد ایشان داشت، اعلام کند».
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه نهضت آزادی ایران در حال جمع‌بندی برنامه‌های کاندیداهاست، خاطرنشان کرد: «قرار است جلسه‌ای داخلی طی روزهای آینده داشته باشیم و پس از آن برنامه نهضت در خصوص چگونگی حضور در انتخابات به طور رسمی اعلام خواهد شد».
 
بازرگان تصریح کرد: «همچنین در جلسه شب گذشته از سوی اعضای نهضت آزادی به ستاد آقای کروبی توصیه شد که بهتر است به جای اعلام برنامه‌های آینده، اقدامات ملی در خصوص پیشبرد اهداف خود و همچنین جلب نظر آن دسته از مردم که به دلیل بی اعتمادی در انتخابات شرکت نمی‌کند، انجام دهند». 

وی در پایان متذکر شد: «البته خوشبختانه آقای کروبی طی چند هفته اخیر اقدامات مناسبی برای جلب اعتماد مردم داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اعتراضات و نامه‌نگاری‌های ایشان اشاره کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین