کد خبر: ۸۸۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۲

سیمای کردی شبکه سحر همراه با سفر رهبری به کردستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همزمان با سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان کردستان، سیمای کردی شبکه جهانی سحر با ویژه برنامه‌های گوناگون و متنوعی به استقبال‌این رویداد عظیم ملی رفت.

به گزارش سرویس هنری آفتاب، به گفته «محمدهادی محمدی» مدیر سیمای کردی شبکه جهانی سحر، این سیما در آستانه ورود مقام معظم رهبری به استان کردستان برنامه‌های ویژه‌ای را برای مخاطبان کرد زبان خود تدارک دید که در ایام سفر ایشان روی آنتن خواهد برد.

به همین منظور گزارشگر اعزامی گروه خبری سیمای کردی به سنندج مرکز استان کردستان طی برقراری ارتباط SNG با برنامه‌های زنده سیما، به ارائه گزارش‌های گوناگونی از چگونگی برنامه‌هایی که برای استقبال از ورود مقام معظم رهبری در استان کردستان تدارک دیده شده می‌پردازد ضمن آنکه جزییات سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهرهای مختلف استان کردستان به صورت روزانه توسط‌این گزارشگر پوشش خبری گسترده داده خواهد شد.

وی در ادامه اضافه کرد: «همچنین به مناسبت سفر قریب الوقوع ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) به استان کردستان، از روز 22 اردیبهشت ماه گزارش‌های گوناگونی از تدارک مسئولان ‌این استان برای ورود مقام معظم رهبری و بازدید ‌ایشان از شهرهای مختلف ‌این استان روی آنتن می‌رود».

مدیر سیمای کردی شبکه جهانی سحر همچنین خاطرنشان کرد: «در‌این راستا، برنامه‌های مختلفی با محوریت ‌این موضوع روی آنتن رفته و نمآهنگ‌ها و تصاویر مختلفی از دستاوردها و خدمات مختلف ج.ا.ا. در طول 30 سال گذشته به استان کردستان و دیدار مقام معظم رهبری از مراکز مختلف‌این استان تهیه شده که در حال پخش از سیمای کردی شبکه جهانی سحر است».

محمدی سپس اشاره کرد: «از دیگر اقداماتی که برای‌این منظور در نظر گرفته شده، اختصاص برنامه‌های زنده سیمای کردی شبکه جهانی سحر همچون برنامه‌های طنین، ما و شما، باران رحمت و... به طور اخص به موضوع اهمیت رهبری در جامعه اسلامی ‌ایران و دیدارهای پیشین مقام معظم رهبری از استان کردستان و همچنین خدمات ج.ا.ا. به مناطق کردنشین است ضمن آنکه بخش خبری ما نیز در حال حاضر به طور روزانه به‌این رویداد اختصاص یافته است».

مدیر سیمای کردی شبکه جهانی سحر در ادامه افزود: «ارتباط با مخاطبان در کردستان عراق و تهیه گزارش‌های مردمی مبنی بر اهمیت سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان از دیگر اقداماتی است که برای‌این منظور در نظر گرفته شده است. همچنین پیش‌بینی شده تا در برنامه‌های زنده سیمای کردی نیز ارتباط زنده SNG با دفتر خبری سیما در شهر اربیل عراق برقرار شود و از نظرات کارشناسان در مورد اهمیت‌این سفر استفاده شود».
 
برقراری ارتباط مستقیم با صدا و سیمای استان کردستان در برنامه‌های زنده سیما و ترجمه و پخش فرمایشات و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در مدت زمان سفر‌ایشان به کردستان در فاصله زمانی بسیار کوتاه و همچنین انعکاس بازتاب اخبار سفر مقام معظم رهبری از سایت‌ها و رسانه‌های محلی کردستان عراق و ترجمه آنها در بخش‌های مختلف خبری سیما از دیگر اقدامات سیمای کردی شبکه جهانی سحر در راستای‌ این رویداد بزرگ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین