کد خبر: ۸۸۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۷

کروبی: امام گفت کروبی هم از ساواک کتک خورده و هم از خودی‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیركل حزب اعتماد ملی در اصفهان گفت: «ما برنامه‌هایی مثل سهام نفت و حقوق شهروندی داریم و برای اجرای آن‌ها از نیروهای مجرب و كاردان استفاده خواهیم كرد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی كروبی كه روز چهارشنبه به اصفهان سفر كرده است، با حضور در مزار شهدای این شهر هم‌چنین اظهار كرد: «ما آماده مناظره با رقبا هستیم و دعوت به نقد می‌كنیم».

وی ادامه داد: «اگر از شرایط موجود ناراضی هستیم با حضور در عرصه انتخابات باید در جهت تغییر این شرایط تلاش كنیم».

وی مردم را به انتخابی آگاهانه دعوت و تاكید كرد: «مردم باید با آگاهی از برنامه‌های كاندیداها شناخت پیدا كنند و در این شرایط در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران و امام خمینی(ره) حركت كنند».

دبیركل حزب اعتماد ملی با اشاره به نقش شخصیت‌های تاریخی از جمله سیدجمال الدین اسدآبادی و سایر روشنفكران و آزادی‌خواهانی كه برعلیه ظلم و استبداد قیام كردند، ادامه داد: «مبارزانی چون سردار اسدبختیاری و ستارخان و باقرخان و همراهان‌شان نیز از جمله كسانی هستند كه از اصفهان و تبریز به تهران آمدند تا در جهت تغییر شرایط آن دوران تلاش كنند».

وی هم‌چنین با اشاره به سوابق مبارزاتی خود در دوران انقلاب اسلامی یادآور شد: «امام(ره) از من به عنوان یك طلبه جوان تجلیل می‌كردند و در جایی نیز به علما و خبرگان گفتند كه «كروبی از نیروهایی است كه هم از ساواك كتک خورده و هم از نیروهای خودی». ایشان با چنین اظهاراتی می‌خواستند این فرزند ناچیز انقلاب ریشه‌دار بماند و بر نسل جوان است كه واقعیت تاریخ را منعكس كند».

وی سپس بر سر مزار صمصام از سران بزرگ بختیاری، علی‌مردان خان از آزادی خواهان و مبارزان دوران رضا شاه و داراب افسر حضور پیدا كرد.

كروبی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام از تكیه حكیم میرفندرسكی سردار اسد بختیاری نیز دیدار كرد.

از دیگر برنامه‌های سفرانتخاباتی كروبی به اصفهان، دیدار با امام جمعه اصفهان، رییس حوزه علمیه اصفهان، امام جمعه پیشین اصفهان و همچنین سخنرانی در دو دانشگاه صنعتی و اصفهان عنوان شده است.

صبح پنجشنبه نیز كروبی به دیدار ارامنه اصفهان خواهد رفت و پس از آن با زاگرس‌نشینان اصفهان دیدار خواهد كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین