کد خبر: ۸۸۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

رئیس فدارسیون جودو: ایران میزبان جام باشگاه‌های جودوی آسیا شد

رئیس فدراسیون جودو کشور از میزبانی ایران در رویداد جام باشگاه‌های جودوی آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین قهرمانی کات‌های آسیا خبر داد.
رئیس فدارسیون جودو: ایران میزبان جام باشگاه‌های جودوی آسیا شد
آفتاب‌‌نیوز :

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو کشور امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز برای هیئت جودوی استان در ۴ سال آینده تصمیم گیری می‌شود. 

وی تصریح کرد: جودوی ایران پرچمی را دستش گرفت و چهار سال را ناعادلانه و ظالمانه در تعلیق بود و این تعلیق و این محرومیت به نوعی حقانیت ما را در این مدت نشان داد.

رئیس فدراسیون جودو کشور گفت: در این ۴ سالی که مورد تعلیق بین المللی قرار گرفتیم دفاع از آرمان‌های کشورمان را انجام دادیم و تنها فدراسیونی بودیم که سر موضوع رژیم صهیونیستی با اقتدار ایستادیم و این تعلیق را پذیرفتیم و امروز سربلند هستیم.

میراسماعیلی ادامه داد: جودوی ایران برای ورزش ایران ایثار کرد هر چند هیچ ارگانی از جودوی ایران تقدیر نکرد، ولی در کنگره شهدای ورزشکار سال گذشته مقام معظم رهبری به یاد جودوی ایران بودند و ولایت مداری جامعه جودوی ایران برای همه روشن است.

وی با اشاره به اینکه این چهار سال تعلیق برگ زرینی در کلکسیون مدال‌های بنده است، یادآور شد: امروز فندراسیون بین الملل جودو به این نتیجه رسیده که با فدراسیون جودوی ایران باید تعامل کند و خوشبختانه در چهار ساله تعلیق ۱۲ خانه جودو را در مناطق محروم به بهره برداری رساندیم.

همچنین بزرگ‌ترین آکادامی جودوی ایران در تهران افتتاح شد.

به گفته وی جامعه جودوی که ۶۰ سال قدمت دارد روزی که آن را تحویل گرفتیم ۶۰ هزار نفر جمعیت داشت و الان ۱۲۱ هزار جمعیت را دارد.

رئیس فدراسیون جودو کشور با بیان اینکه از شهریورماه امسال تعلیق جودوی ایران به اتمام رسیده و فشار کاری بسیار زیاد است، تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی و کات‌های قهرمانی جهان برای اولین بار بعد از چهار سال دو مدل طلا و یک مدال برنز توسط تیم جودوی ایران کسب شد و دوم جهان شدیم و این موضوع باعث شگفتتی جامعه جودوی جهان بود که بعد از چهار سالی که ایران حضور نداشت چگونه با اقتدار دوم جهان شد.

میراسماعیلی از میزبانی ایران در رویداد جام باشگاه‌های آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان و همچنین قهرمانی کات‌های آسیا خبر داد و گفت: این یکی از رویداد‌های بسیار مهم در ورزش جودوی کشور بوده که در طول تاریخ جودوی ایران بی سابقه است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش بانوان فروردین ماه نوروزگاه مسابقات بین الملی جودو برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین