کد خبر: ۸۸۶۹۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

امباپه: من هم مجبور به رفتن خواهم شد!

ستاره تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در تازه‌ترین گفتگو با یک رسانه فرانسوی، به موضوعات زیادی پرداخت که از جمله آن می‌توان به موضوع داغ پیوستنش به رئال مادرید اشاره کرد.
امباپه: من هم مجبور به رفتن خواهم شد!
آفتاب‌‌نیوز :

کیلیان امباپه در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد و در ۲۵ سالگی، به مقطعی حساس از زندگی حرفه‌ایش رسیده است. مهاجم پی‌اس‌جی در گفت‌وگو با جی‌کیو فرانسه، به مسائل مختلفی پرداخت. در سوی دیگر، روزنامه اکیپ نیز هفته جاری مدعی شد که رئال برای امضای قرارداد با این بازیکن، عجله دارد.

امباپه و فشارهایی همه‌جانبه

فشارها نه تنها روی من تاثیر منفی ندارد بلکه آن را برای خودم الزامی می‌دانم. این فشارها همان چیزی است که ما را قادر می‌سازد تا با کیفیت مورد نیاز در بالاترین سطح به میدان برویم. در روزگاری زندگی می‌کنیم که در همه موضوعات افراط وجود دارد و در فوتبال هم همینطور است و هواداران توقع زیادی از بازیکنان دارد. با این حال، ثابت‌ کرده‌ام که فشار روی من تاثیر منفی ندارد و حتی معتقدم که به این فشارها نیاز دارم.

بلندپروازی در گلزنی

فکر می‌کنم فراتر از مولفه‌های فنی، آنچه بیشتر از هر چیز اهمیت دارد، گسترش وسعت دید و نگاه‌مان به فوتبال است. من از بازی کردن تحت نظر ۶ یا هفت سرمربی، ۶ یا هفت روش مختلف برای آنکه کارم را درست انجام دهم، یاد گرفته‌ام. هر روز خودم را به‌روز می‌کنم. ذهنیت درست برای پیشرفت، گوش دادن، یاد گرفتن و وفق‌پذیری است.

نقش‌آفرینی به عنوان کاپیتان

کاپیتان، تضمین‌کننده و پیام‌رسان هر گروهی است و من وظیفه دارم تا با تک‌تک بازیکنان تماس داشته و اطمینان حاصل کنم که همه بازیکنان برای کمک به تیم در بهترین شرایط خودشان هستند. تنها تفاوت عمده با قبل از کاپیتانی این است که تمرکزم تا قبل از این کاملا روی عملکرد خودم معطوف بود اما کاپیتان بودن، دریچه‌ تازه‌ای از فوتبال به رویم گشوده است.

جدایی احتمالی از پی‌اس‌جی

بسیاری از بازیکنانی که در تاریخ فوتبال جاودان شده و ردپایی پررنگ بر جا گذاشته‌اند، تابستان پارسال(۲۰۲۳) اروپا را ترک کردند و ما در حال ورود به عصر جدیدی در فوتبال هستیم و این روند و چرخه طبیعی این ورزش است و من هم در مقطعی مجبور به رفتن خواهم شد.

تیم ملی فرانسه

تحرک و پویایی تیم هم از لحاظ ورزشی و هم از لحاظ انسانی، فوق‌العاده است. امسال قهرمانان بزرگی را از دست دادیم(با تیم ملی خداحافظی کردند)؛ بازیکنان فوق‌العاده همچون هوگو لوریس و رافائل واران، اما در نهایت تیم ملی تحت‌الشعاع قرار نگرفت و این عدم تاثیرپذیری، از انسجام و توانایی وفق‌پذیری تیم حکایت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین