کد خبر: ۸۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

دقیقی: ۲ دیدار تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت؛ به هدف کوتاه مدت خود رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با اشاره به اینکه هدف کوتاه مدت ما بقا در لیگ برتر بود که به آن رسیدیم، گفت: امشب راهی ترکیه خواهیم شد تا دو بازی دوستانه با تیم‌های باشگاهی از لهستان و ازبکستان داشته باشیم و برای ادامه راه لیگ و جام‌حذفی به آمادگی مطلوب برسیم.
دقیقی: ۲ دیدار تدارکاتی در ترکیه خواهیم داشت؛ به هدف کوتاه مدت خود رسیدیم
آفتاب‌‌نیوز :

سعید دقیقی در حاشیه تمرینات تیم شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: در ابتدای فصل هدف کوتاه مدتی را برای خود ترسیم کردیم که بقا در لیگ برتر بود که با توجه به امتیازهای نیم‌فصل اول تا حدودی به آن رسیده‌ایم و از الان به فکر نتایج و بازی‌های بهتر هستیم.

وی ادامه داد: امشب عازم ترکیه هستیم تا اردوی آماده‌سازی خود را در این کشور برپا کنیم، در مدت زمان حضور خود در این کشور دو بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی لهستان و ازبکستان را در برنامه داریم و اگر تیمی از ایران هم در ترکیه باشد یک بازی هم با تیمی از کشورمان را برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

سرمربی شمس‌آذر قزوین تصریح کرد: از مسوولان فدراسیون فوتبال درخواست داریم با توجه به اینکه موضوع کسر امتیاز ما به فصل قبل و رده پائین‌تر باز می‌گردد و حق هیچ تیم لیگ برتری را ضایع نکرده‌ایم، در صورت امکان آن امتیاز را به ما بازگردانند تا با شرایط بهتری رقابت‌ها را ادامه دهیم.

دقیقی یادآور شد: نیم فصل اول تمام شد و نتایج قابل قبولی گرفتیم. هر چند اگر آن سه‌امتیاز کسر نمی‌شد شاید الان در رده هفتم لیگ برتر بودیم، به هر حال کار خودمان را ادامه می‌دهیم و باید دید در ادامه راه چه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا دروازه‌بان یا بازیکنی از جمع آنها خارج و یا به آنها اضافه می‌شود، گفت: تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم اما جلسه‌ای خواهیم داشت تا اگر نیاز است یارگیری کنیم و اگر هم فردی باید از جمع ما خارج شود، تا فرصت داریم در این خصوص اقدام کنیم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در مورد تقابل دوباره این تیم برابر سپاهان و این‌بار در جام‌حذفی تاکید کرد: تمام فکر و ذهن ما این است که در اولین بازی جام حذفی در شرایط مطلوبی به میدان برویم و تمرینات ما هم بر همین اساس است. امیدواریم بتوانیم در این بازی هم عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم و به گونه‌ای عمل کنیم که هواداران راضی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین