کد خبر: ۸۸۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷

مقدم: با جامعه اسلامی مهندسین به بن‌بست رسیدم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: امیر مقدم، از پایان همکاری خود با جامعه اسلامی مهندسین خبر داد.

حمایت از احمدی‌نژاد عامل تفرقه در تشکل باهنر [+]

امیر مقدم که تا پیش از این به عنوان مسؤول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین، و مسؤول دفتر دبیرکل این تشکل و نیز عضو هیأت تحریریه هفته‌نامه «جام» فعالیت می‌کرد، در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، ضمن تأیید خبر جدایی‌اش از این تشکل اصول‌گرا، گفت: «با توجه به مسائلی که طی چند ماه اخیر اتفاق افتاد، ادامه همکاری من با جامعه اسلامی مهندسین به بن‌بست رسید».

وی در عین حال خاطر نشان کرد که به لحاظ علاقه شخصی به دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، فارغ از عضویت تشکیلاتی، به همکاری با باهنر در فضایی متفاوت و از جمله در روزنامه «پیشرفت» ادامه خواهد داد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو افزود: «بنده معتقد بودم که حضور آقای قالیباف در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، به لحاظ پیشینه و سابقه مدیریتی موفقی که داشت، می‌توانست در آینده خدشه‌ای را که در سال‌های اخیر به اعتبار جریان اصول‌گرایی وارد آمده و بزرگان اصول‌گرا نیز همواره بر آن تصریح و تأکید کرده‌اند، بازسازی و جبران کند».

وی در پایان با بیان این‌که اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد فرصت تسری توان مدیریتی آقای قالیباف به سطح ملی ایجاد می‌شد، گفت: «در شرایطی که جمع‌بندی اصول‌گرایان این بود که از حداکثر آرا استفاده شود، جای شخصیتی مثل آقای قایباف در جریان اصول‌گرا همان‌قدر خالی به نظر می‌رسد که جای آقای خاتمی در جریان اصلاح‌طلب».

هر چند پیش از این، از دفتر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خبر رسیده بود که امیر مقدم، رئیس دفتر باهنر به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سمت خود استعفا داده است، اما این موضوع تا امروز به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین