کد خبر: ۸۸۸۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۰

باقری: ديگر برای پرسپوليس بازی نمی‌كنم

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: «دلايل قانع كننده‌ای برای همراهی نكردن پرسپوليس داشته و بعيد است ديگر برای اين تيم بازی كنم».

كريم باقری اظهار داشت: «هميشه پرسپوليس را از كودكی دوست داشتم و نمی‌خواستم برای حضور در اين تيم شرط بگذارم. در اين سال‌ها پيشنهادات خوبی داشتم كه به خاطر پرسپوليس و هوادارانش به آن پشت كردم».

وی افزود: «آنهايی كه مرا می‌شناسند می‌دانند در دوران فوتبالم اهل حاشيه نبودم اما اين بار دلايل قانع كننده‌ای برای همراهی نكردن پرسپوليس دارم كه به موقع آنها را به مردم و هيات مديره خواهم گفت».

باقری ادامه داد: «بعيد می‌دانم ديگر در خدمت پرسپوليس باشم و به احتمال فراوان در ديدار برابر الشباب عربستان نيز از همراهی اين تيم معذورم».

وی در مورد دليل اصلی درگيری‌اش با وينگادا گفت: «پرسپوليس نتايج خوبی نگرفته و تنها اميدش پس از آشتی‌كنان هيئت مديره كه از اين خبر بسيار خوشحال شدم، ليگ قهرمانان آسيا است. اجازه دهيد فعلا سكوت كنم و حرف‌ها را در دلم نگه دارم».

كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص وضعيتش در تيم ملی گفت: «خوشبختانه با انجام فيزيوتراپی در شرايط بسيار خوبی هستم و اگر اتفاقی رخ ندهد، در دور جديد تمرينات اين تيم شركت می‌كنم تا پاسخ خوبی به اعتماد افشين قطبی بدهم».

وی افزود: «راه بسيار سختی برای رسيدن به جام جهانی در پيش داريم؛ اما با حضور قطبی شادابی، نشاط و انگيزه به اردوی تيم تزريق شده است، البته از تلاش علی دايی و زحمات او نبايد به سادگی گذشت».

باقری ادامه داد: «ديدار با كره شمالی می‌تواند برای ما حساسيت زيای داشته باشد؛ اما بايد به فكر 9 امتياز باشيم تا بتوانيم به عنوان يكی از 2 تيم اول راهی جام جهانی شويم و حتی به پلی آف نيز نرويم».

وی در موردخداحافظی از تيم ملی در زمان علی دايی عنوان كرد: «با قطبی گفت و گو كردم. اعلام كرد به بازيكنان با تجربه نياز دارد و من می‌توانم به تيم ملی كشورم باز هم كمک كنم. پس از مشورت و فكر كردن به نتيجه رسيدم كه شايد آخرين بازی‌هايم برای تيم ملی به نفع خودم و تيم ملی كشورم باشم به همين دليل قبول كردم».

كاپتيان تيم ملی ياد آور شد: «اردوی چين و قبل از آن بازی تداركاتی با تيم‌های شرق آسيا برای ما مفيد است، چون بايد آماده شويم كه در شرايط خاص كره شمالی به ميدان برويم. سابقه بازی در اين كشور را دارم؛ اما كره شمالی، تيم نسبتا ضعيف سال‌های گذشته نسيت و بايد برای يک جنگ تمام عيار آماده باشيم».

باقری در پايان تاكيد كرد: «از هواداران پرسپوليس عذر خواهی می‌كنم چون هرگز دوست نداشتم چنين وضعيتی پيش آيد. پرسپوليس را دوست دارم و اگر حتی از اين تيم جدا شوم مانند قهرمانی فصل گذشته با موفقيتش فرياد می‌كشم تا هواداران اين تيم خوشحالم شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۶
0
0
خدایا
این کاپیتان کریمه که داره این حرفا رو می زنه چرا...
ببین چقد ناراحتش کردن که داره اینجوری نا امیدانه حرف می زنه
خدا بگم چیکارشون کنه بعضی ها رو که همه رو از پرسپولیس روندن ...وای وای
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین