کد خبر: ۸۸۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

عیسی آب پاکی را روی دست سپاهان ریخت

عیسی آل‌کثیر در گفتگویی درباره دلایل جدایی خود از سپاهان صحبت کرده است.
عیسی آب پاکی را روی دست سپاهان ریخت
آفتاب‌‌نیوز :

عیسی آل‌کثیر در تابستان گذشته با پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق نرسید تا جمع سرخپوشان را ترک کند و سپاهان را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کند، اما او در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت.

این مهاجم جنوبی در ابتدا با مشکل ثبت قرارداد مواجه شد و برای مدتی نسبتا طولانی اجازه حضور در مسابقات را نداشت و پس از آن هم به مهره ثابت ژوزه مورایس تبدیل نشد تا در نهایت از این تیم جدا شود و به پرسپولیس بازگردد.

او که شب گذشته در برنامه جام آرزو‌ها حضور یافته بود، در توضیح عکسی که از او در پیراهن سپاهان به نمایش گذاشته شده بود، درباره مدت حضورش در جمع طلایی‌پوشان گفت: من هیچ بی احترامی از آن‌ها ندیدم و تشکر می‌کنم.

او در پاسخ به اینکه آیا نیمکت نشینی برای او سخت نبود، گفت: برای هر فوتبالیستی سخت است، اما کمی با مربیان‌...، مربیان که نه. نمی‌دانم. می‌ترسم حرف بزنم و حاشیه شود و هزار حرف دربیاورند. 

آل‌کثیر در ادامه گفت: وقتی قلبت جای دیگری باشد....

اما او این جمله را هم نیمه تمام گذاشت و عنوان کرد: سوءتفاهم نشود که به تیم ما آمده و دلش نبوده. من وقتی به زمین می‌رفتم همه انرژی ام را می‌گذاشتم؛ و یک لحظه در زمین کم کاری نکردم. باز هم می‌گویم من هیچ بی احترامی ندیدم و برای تیم‌شان آرزوی موفقیت دارم.

او همچنین در واکنش به تصویر محمدرضا ساکت گفت: چه بگویم؟ فوتبالی بودند و کاملا درک فوتبالی داشتند. می‌خواست بازیکن جذب کند، فوتبالی صحبت می‌کرد و یا قانعت می‌کرد و یا قانعش می‌کردی. من خسته نباشید می‌گویم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین