کد خبر: ۸۸۸۷۵۱
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

ستاره خوش‌گذران یونایتد دوباره شکار شد

مارکوس راشفورد بدون توجه به حواشی حضورش در یک میهمانی شبانه، تمرین روز جمعه منچستریونایتد را از دست داد و دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.
ستاره خوش‌گذران یونایتد دوباره شکار شد
آفتاب‌‌نیوز :

مارکوس راشفورد پس از ابتلا به بیماری مجبور شد پرواز خود به منچستر را به تعویق بیندازد و تمرین صبح جمعه را از دست داد؛ البته این خبری است که اریک تن هاخ آن را تایید می‌کند.

تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد راشفورد چهارشنبه شب وارد یک میهمانی شبانه در شهر بلفاست می‌شود. منابع نزدیک به راشفورد می‌گویند که او برای شام به رستوران رفته و پس از بیمار شدن مجبور شد پرواز خود را به خانه به تعویق بیندازد. در ویدیوی منتشر شده دیده می‌شود که یکی از همراهان راشفورد سعی می‌کند با لباسش صورت خود و این مهاجم انگلیسی را بپوشاند تا ناشناس باقی بمانند.

به نظر می‌رسد که راشفورد به دلیل خوش‌گذرانی در این میهمانی وضعیت خوبی نداشته و نتوانسته به منچستر سفر کند تا در تمرینات شرکت کند. اریک تن هاخ در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نیوپورت کانتی اعلام کرد که غیبت راشفورد در تمرین به دلیل بیماری بوده است.

سرمربی یونایتد گفت:"صبح امروز، راشفورد بیمار بود و جانی اونز هم بیمار بود؛ بنابراین ما باید ببینیم که آن‌ها چگونه بهبود می‌یابند. "

دیلی میل برای اظهار نظر در این با منچستریونایتد و نزدیکان مارکوس راشفورد تماس گرفت، اما مشخص نشد که این بازیکن بی دلیل بیماری در تمرین حضور نداشته یا خوش‌گذرانی شبانه.

این نخستین بار نیست که راشفورد در یک میهمانی شبانه دیده می‌شود. پس از شکست ۳-۰ مقابل منچسترسیتی هم او بلافاصله در یک میهمانی دیده شد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین