کد خبر: ۸۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۰۹:۱۰

برای گنجی از دست ما کاری ساخته نیست

آفتاب‌‌نیوز : عیسی سحر خیز عضو تیم سه نفره پیگیری وضعیت اکبر گنجی روزنامه نگار ایرانی با اعلام خبر فوق افزود: اطلاعات جسته گریخته ای که می رسد حاکی از وخامت بسیار شدید وضعیت جسمی اکبر گنجی است. 

وی در این خصوص گفت: وضعیت اکبر گنجی به گونه ای است که دیگر اراده توانی برای منع کردن پزشکان از وصل کردن سرم و در وی وجود ندارد و بعد از وصل شدن سرم هرگاه توان قطع کردن سرم را بدست می آورد آن را قطع کرده و به اعتصاب غذا ادامه می دهد. 

عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران افزود: وضعیت گنجی بسیار بحرانی است و برای ما مشخص نیست بازی سرم تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. 

سحر خیز گفت: خانم معصومه شفیعی از تمام دوستان و آشنایان تقاضا کرده است که از اکبر گنجی بخواهند از ادامه اعتصاب غذا خودداری کند. 

وی افزود: این در حالی است که با توجه به تعویض تیم امنیتی مستقر در دژ میلاد ( طبقه دوازدهم بیمارستان میلاد) امکان هر گون تماسی و یا ملاقات با گنجی غیر ممکن است و مقامات قضائی فارغ از وضعیت بحرانی گنجی بازی خودشان را ادامه می دهند. 

عیسی سحر خیز در ادامه اظهارات خود گفت: خانم شفیعی با توج به ضرورت آزادی بیان و قلم از مقامات علیرتبه تقاضا کرده است که به دیدار گنجی بروند ولی هیچگونه حرکتی از سوی مقامات عالیرتبه در این راستا صورت نگرفته است. 

وی در پایان دو پاسخ به این سوال که در حال حاضر برای بهتر شدن وضعیت گنجی قصد دارند چه اقدامی انجام دهند گفت: کاری از دست ما ساخته نیست ودر موضع انفعال قرار داریم و لذا نمی توانم کاری انجام دهیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین