کد خبر: ۸۸۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۱
در ادامه جنگ رسانه‌ای بین مسئولان استقلال؛

قلعه‌نویی: برای واعظ آشتیانی متاسفم

امیدوارم مربی بعدی هم استقلال را قهرمان کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: «با توجه به اینکه دیدار با الجزیره یک بازی ملی است و اینکه نتیجه این دیدار برای هواداران همچنان جذابیت دارد، با کسب یک پیروزی در مصاف با این تیم اماراتی هواداران خود را شاد می‌کنیم».

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر شنبه استقلال با بیان این مطلب در مورد بازی با الجزیره امارات گفت: «موظفیم که یک بازی خوب را مقابل الجزیره به نمایش بگذاریم. اگرچه شانسی برای صعود نداریم اما هواداران استقلال بدانند با تمام قوا در این دیدار شرکت می‌کنیم تا نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم».

وی ادامه داد: «متاسفانه برای این بازی چند محروم و مصدوم داریم که همین مساله کار ما را سخت می‌کند اما ما نماینده ایران هستیم و با توجه به اینکه شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم، با توجه به اینکه دیدار با الجزیره ملی است و نتیجه آن برای هواداران استقلال همچنان جذابیت دارد، وظیفه سنگین‌تری داریم و باید با کسب یک پیروزی هواداران خود را شاد کنیم».

سرمربی تیم استقلال تاکید کرد: «به خاطر تعهد قلبی و اخلاقی که به باشگاه دارم، موظفم تا پایان قراردادم در خدمت استقلال بمانم و قطعا در پایان این بازی قراردادم تمام می‌شود و بعد از آن مسئولان می‌توانند هر مربی که می‌خواهند، استخدام کنند». 

امیدوارم مربی بعدی هم استقلال را قهرمان کند
وی اضافه کرد: «صادقانه اعلام می‌کنم که امیدوارم هرکس بعد از من سرمربی استقلال شد، بتواند این تیم را قهرمان کند. البته اینکه گفته می‌شود فقط من می‌توانم استقلال را قهرمان کنم، درست نیست. من همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و آرزو دارم این تیم فصل بعد، هم در لیگ، هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد».

قلعه‌نویی همچنین خاطر نشان کرد: «در خصوص صحبت‌هایی که آقای زریبافان و دانشجو انجام داده و حق را به من داده‌اند ممنون آنها هستم ولی قضاوت در این مورد را به مردم می‌سپارم».

حتما آن بچه واعظی آشتیانی را هم مدیرعامل استقلال کرده است
وی در ادامه افزود: «در مورد صحبتی که مدیرعامل استقلال در برنامه 90 داشته است باید بگویم اگر همان بچه من را سرمربی استقلال کرده، حتما آن بچه واعظی آشتیانی را هم مدیرعامل استقلال کرده است».

سرمربی استقلال در این مورد اضافه کرد: «در خصوص حضورم در تیم ملی شما می‌توانید این موضوع را از آقای هاشمی و مصطفوی سوال کنید، می‌توانم فقط بگویم بین 7:30 تا 8 صبح به من زنگ زدند و من تا آن موقع نمی‌دانستم سرمربی تیم ملی شده‌ام. بعد از آن بود که فهمیدم چند پیشنهاد هم از تیم‌های اماراتی الوصل، عجمان، الامارات و الشارجه دارم. حتی مدیر الوصل نسبت به آنکه من دیر به آنها جواب دادم گله کرده و پیغام خود را به مجیدی داده بود ولی دور از جوانمردی بود من استقلال را در میانه راه رها کنم».

از 3 تیم اماراتی پیشنهاد دارم
وی تصریح کرد: «در حال حاضر هم 3 پیشنهاد دیگر از تیم‌های اماراتی دارم و آنها آمادگی دارند که با من قرارداد ببندند. فکر می‌کنم حضور مربی ایرانی در امارات می‌تواند وجهه خوبی برای فوتبال کشورمان داشته باشد و کلاس مربیان ایرانی را بیش از گذشته بالا ببرد. البته احتمال آنکه با یکی از این سه تیم قرارداد بندم زیاد است اما همه چیز بستگی به توافقم با باشگاه‌های اماراتی دارد».

قلعه نویی یاد آور شد: «خوشحالم در روزی که استقلال قهرمان شد، میلیون‌ها جوان به خیابان آمده و خوشحال بودند و این مساله میلیون‌ها دلار برایم ارزش دارد اما امیدوارم دوباره نگویند من به آنها پول داده‌ام که بیایند در خیایان شادی کرده و مرا تشویق کنند. همانطور که بارها گفته‌اند من به هواداران پول می‌دهم که در ورزشگاه دستگردی و آزادی تشویقم کنند».

به من گفتند اگر به مس بروی پرونده‌ات بسته می‌شود
وی همچنین اظهار داشت: «زمانیکه می‌خواستم به مس بروم، به من گفتند اگر به این تیم بروی پرونده‌ات بسته و مربیگری‌ات نابود می‌شود اما خدا را شکر توانستم با مس نتایج خوبی کسب کنم و توانایی‌ام را در این تیم به آنها نشان دهم». 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: «برای فصل بعد برنامه‌های زیادی برای استقلال داشتیم. شما می‌توانید ببینید من با تمام بازیکنانیکه به استقلال آمدند قرارداد 2 ساله بستم تا دست مسئولان این تیم در فصل نقل و انتقالات خالی نماند».

برای واعظ آشتیانی متاسفم 

«واعظی آشتیانی در برنامه 90 اعلام کرد صورتجلسه‌ای در نشست هیئت مدیره برای حضور مقتدارنه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با قلعه‌نویی تنظیم نشده و آن را یکی از دروغ‌های این مربی خواند».
 قلعه‌نویی در این مورد هم اظهار داشت: «از روزی که قراردادم با استقلال تمام شود فقط برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد این تیم اظهار نظر کنم. البته متاسفم که واعظی آشتیایی در برنامه 90 گفته است دروغ گفته‌ام زیرا وجود این صورت جلسه توسط نظری جویباری تائید شده است».

قلعه‌نویی ادامه تاکید کرد: «در یک روز آقای واعظی آشتیانی به من گفت جای تو در قلب من است اما چطور شد بعد از قهرمانی ما دیگر جایی در قلب او نداشتیم».

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پایان برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و از هواداران این تیم خواست هیچگاه دست از حمایت آبی‌پوشان تهرانی برندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین