کد خبر: ۸۸۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲

حمله به خودرو کروبی با آجر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: صبح دیروز دو موتور سوار ناشناس به خودروی مهدی کروبی حمله کردند که به دنبال آن خساراتی به خودروی تیم حفاظت و شخصی مهدی کروبی وارد شد.
 
به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حسین کروبی فرزند مهدی کروبی که خود شاهد این ماجرا بود با اعلام این خبر گفت: «‌صبح روز گذشته با حضور در خیابان سازمان آب به استودیوی ضبط برنامه تلویزیونی آقای کروبی رفتیم‌، هنگامی که آٔقای کروبی در استودیو در حال ضبط برنامه بود دو موتور سوار ناشناس به ماشین او و تیم حفاظت وی حمله کردند». 

وی تصریح کرد: «این دو موتور سوار ناشناس در حالی که دو آجر بزرگ را در دست داشتند آنها را به سمت ماشین تیم حفاظت و خوردوری شخصی آقای کروبی پرتاب کردند که در این حال شیشه هر دو خودرو شکست و خساراتی به آنها وارد شد».

وی افزود: «این دو موتور سوار ناشناس که از نیروهای خودسر بودند پس از این اقدام به سرعت محل را ترک کردند و امکان توقف انها نیز وجود نداشت».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۷
0
0
اگر ماشینش رو بترکونن هم به راهش ادامه مده ... به هر حال در دوران های مختلف انتخابات یه تعداد سیاهی لشکر هست ، چه جاسبی چه کروبی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۷
0
0
یک همچین اقداماتی فقط و فقط از خود کروبی و تیم فکری اون بر می آید . آخ نوابق عزیز چه کسی ممکن است از تایم برنامه های وی خبر داشته باشد و بعد از آن کدام آدم احمقی با آجر حمله می کنه و فرار کنه .
ضمناً آقای کروبی که فعلاً در هیچ جایگاه مدیریتی نیست و با این وضعیت یک تیم امنیتی را با خود همراه می برد وای به حال روزی که بر مسند ریاست جمهوری قرار بگیرد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین