کد خبر: ۸۸۹۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۳

جاسبی: آرام آرام باید جای خود را به جوانان بدهم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه باید آرام آرام جای خود را به جوانان بدهیم اما آرزو هم بر جوانان عیب نیست گفت: «دستاوردهای دانشگاه آزاد به حدی رسیده‌اند که دشمنان و مخالفان دیگر نمی‌توانند پاسخی داشته باشند».

عبدالله جاسبی شنبه‌شب در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران و مسابقات روباتیک جشنواره جوان خوارزمی در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات هدف دانشگاه آزاد را فتح قله‌های علم و فناوری عنوان کرد.

وی تاکید کرد: «برای این کار باید در شاخصهای کیفی از جمله مقالات علمی، کنفرانسهای علمی، کتب ترجمه یا تالیف و فضاهای آزمایشگاهی به مقام اول کشور دست یابیم. البته در حال حاضر برخی از واحدها به این شاخصها دست یافته‌اند و برخی دیگر باید تلاش بیشتری کنند».

جاسبی با اشاره به بیست و هفتمین سالگرد تاسیس این دانشگاه و ارائه آمار تعداد اعضای هیئت علمی و دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه یادآور شد: «دانشگاه آزاد که زمانی برای محل تحصیل دانشجویان خود به مساجد و مدارس آموزش و پرورش روی می‌آورد اکنون به جایی رسیده است که بار بزرگی را از دوش مدارس کشور بر می‌دارد».

وی گفت: «باشگاه پژوهشگران جوان نیز بیش از 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است که اگر دانشگاه از آنها حمایت نمی‌کرد استعداد این افراد شکوفا نمی‌شد».

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص مقایسه دانشگاه آزاد با دانشگاههای دولتی گفت: «نباید کل دانشگاه آزاد را با دانشگاههای دولتی مقایسه کرد بلکه واحدهای این دانشگاه باید به جایی برسند که هر کدام از آنها با دانشگاههای دولتی مقایسه شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۷
0
0
با سلام و احترام
از زحمات آقاي دكتر جاسبي براي ارتقائ سطح دانش كشور عزيزمان ايران تشكر و اميدوارم سايه ايشان هيچگاه از سر اين نهاد ارزشمند كم نگردد. مهدي ورسه‌اي از تهران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۷
0
0
لابد جايشان را مي‌خواهند به پسرشان بدهند! آن هم آرام آرام! عجله نكنيد سي سال ديگر وقت داريد!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین