کد خبر: ۸۸۹۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۱

سید کاظم اکرمی: رفتار انتخاباتی دولت حقیقتاً رنج‌آور است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدکاظم اکرمی گفت: «تخریب کاندیداهای اصلاح‌طلب از سوی برخی اصولگرایان، اصول و اصولگرایی را زیر سوال می‌برد».

وزیر آموزش و پرورش دولت مهندس میرحسین موسوی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در ارزیابی از رفتار انتخاباتی دولت نهم در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: «عملکرد این دولت از جهت مبالغ کلانی که در راستای انتخابات هزینه می‌کند حقیقتاً رنج‌آور است».

عضو سابق انجمن اسلامی معلمان ایران و رئیس دانشگاه غیرانتفاعی ارشاد، گفت: «در طول این 30 سال ندیدم و از هیچ استانداری هم نشنیدم که نامزد انتخاباتی از بیت‌المال این چنین برای رای‌آوری هزینه کند و امروز هم نمی‌دانم این سنت در طول تاریخ آینده با این کشور چه خواهد کرد».

اکرمی با اظهار خشنودی از اینکه روز به روز وضعیت میرحسین موسوی برای انتخابات در حال رشد است و تا حدود نسبتا خوبی شور و شوق انتخاباتی در میان مردم ایجاد شده است گفت: «مهدی کروبی، ‌که از بزرگان انقلاب است چندی پیش عنوان کردند که در آخرین هفته منتهی به انتخابات بر اساس نظرسنجی‌ها، بررسی کنیم که کدامیک از نامزدهای اصلاح‌طلب دارای رای بیشتری است و همه در راستای پیروزی آن نامزد حرکت کنیم حال اگر هر دو نامزد اصلاح‌طلب بر این احساس حرکت کنند اصلاح‌طلبان به نتیجه خوبی خواهند رسید».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین