کد خبر: ۸۸۹۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

کریستین بیل سلطان کاهش وزن هالیوود ۵۰ ساله شد

وقتی اسم بازیگری مانند کریستین بیل به گوش می‌رسد، هرکس یک فیلم متفاوت از او به یاد می‌آورد؛ شاید شما او را به‌عنوان یک قاتل روانی یا یک جادوگر تردست یا یک بی‌خواب با سوءتغذیه یا حتی یک پسر جوان مظلوم بشناسید.
کریستین بیل سلطان کاهش وزن هالیوود ۵۰ ساله شد
آفتاب‌‌نیوز :

وقتی اسم بازیگری مانند کریستین بیل به گوش می‌رسد، هرکس یک فیلم متفاوت از او به یاد می‌آورد؛ شاید شما او را به‌عنوان یک قاتل روانی یا یک جادوگر تردست یا یک بی‌خواب با سوءتغذیه یا حتی یک پسر جوان مظلوم بشناسید.

با هر لقب و عنوانی که او را بشناسید، قطعا با نقش بتمنِ او خاطرات زیادی دارید. بازیگرانی مانند بیل آنقدر آثار سینمایی فوق‌العاده خوب در رزومه کاری خود دارند که خاطرات زیادی را برای مخاطبان می‌سازند.

به بهانه تولد ۵۰ سالگی او نگاهی داشته‌ایم به متفاوت‌ترین گریم‌های کریستین بیل در کارنامه سینمایی او.

فیلم Vice (معاون)

کریستین بیل در این فیلم نقش دیک چنی، مرد قدرتمندی که تبدیل به قدرتمندترین معاون رئیس جمهور در طول تاریخ آمریکا تبدیل شد، را ایفا کرد. کریستین بیل برای این فیلم، ۲۰ کیلوگرم اضافه کرد، مو‌های سرش را تراشید، ابروهایش را روشن کرد و ورزش‌هایی انجام داد که باعث بزرگ شدن گردنش شد. این یکی از متفاوت‌ترین چهره‌هایی بود که از کریستین بیل دیده شد.

فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)

«حقه‌بازی آمریکایی» یک کمدی سیاه است درباره دو کلاهبردار به نام‌های ایروینگ روزنفیلد و دوستش سیدنی پروسر که با بازی‌های موفق کریستین بیل و امی آدامز همراه است. بیل برای بازی در فیلم «حقه بازی آمریکایی» وزن خود را از ۸۴ کیلوگرم به ۱۰۳٫۵ کیلوگرم رساند. وی همچنین مو‌های خود را از ته زده و آنقدر قوز کرد تا یکی از دیسک‌های کمر او دچار آسیب شد.

فیلم The Machinist (ماشین کار)

تروور رزنیک (با بازی کریستین بیل) یک کارگر کارخانه است که از بی‌خوابی فلج‌کننده رنج می‌برد؛ این شرایط به تدریج سلامتی ذهنی و فیزیکی او را نابود کرده و او را دچار توهم می‌کند. معروف است که بیل برای ایفای این نقش حدود ۲۸ کیلو وزن کم کرد تا به وزن ۵۴ کیلوگرم برسد. ظاهرا خود بیل قصد داشته برای ایفای بهتر این نقش حتی بیش از این وزن کم کند و به وزن ۴۴ کیلوگرم برسد، اما فیلم‌ساز چنین اجازه‌ای به او نداده است.

فیلم the new world (دنیای جدید)

دنیای جدید از بهترین فیلم‌های کریستین بیل است که نه فقط یک شرح بیوگرافیک استاندارد از تاریخ، بلکه داستان اسکان مردم آمریکا را در قالب یک حماسه عشقی جهانی با شکوه و عظمتی بی‌نظیر به تصویر می‌کشد. بیل در این فیلم گریمی متناسب با زمان فیلم یعنی قرن هفدهم دارد.

فیلم Amsterdam (آمستردام)

داستان این فیلم در دهه ۱۹۳۰ می‌گذرد و بدیهی است که بازیگران آن نیز گریمی متناسب با زمان داستان داشته باشند. همانطور که مارگو رابی گریم متفاوتی متناسب با دهه ۳۰ میلادی دارد، کریستین بیل نیز مدل مو‌ها و ریش و سبیلش کاملا متناسب با دهه ۱۹۳۰ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین