کد خبر: ۸۸۹۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
تبلیغات

رزرو هتل‌های تهران از پلتفرم اسنپ تریپ

آفتاب‌‌نیوز :

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از شهر‌های مهم کشور از نظر سیاسی و فرهنگی است. شهری که جاذبه‌های دیدنی تاریخی بسیاری دارد و در طول سال از مهمانان زیادی پذیرایی می‌کند. در شهر تهران، هتل و اقامتگاه‌های زیادی بنا شده‌است که از نظر خدمات و امکانات رفاهی متفاوت هستند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با استفاده از سایت و نرم‌افزار اسنپ‌تریپ به راحتی می‌توانید رزرو هتل تهران را انجام دهید؛ و با خاطری آسوده سفر خود را آغاز کنید. برای آشنایی با نحوه رزرو هتل‌های تهران با اسنپ‌تریپ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

۱. تعیین هتل و تاریخ اقامت

رزرو هتل‌های تهران از پلتفرم اسنپ تریپ

مجموعه اسنپ تریپ شرایطی را برای کاربران خود فراهم ساخته است که از میان بسیاری از شهر‌های ایران و شهر‌های مهم برای گردشگری در خارج از ایران، هتل، اقامتگاه یا بوتیک هتل موردنظر خود را به راحتی در کمتر از چند دقیقه رزرو کنند. برای رزرو یکی از هتل‌های تهران در مرحله اول باید بخش هتل‌های داخلی را کلیک کنید. سپس نام شهر را به همراه تاریخ ورود و خروج خود وارد کنید.

۲. انتخاب نوع اقامتگاه

رزرو هتل‌های تهران از پلتفرم اسنپ تریپ

در مرحله بعد، بر اساس فیلتر‌های تعیین‌شده در صفحه، می‌توانید نوع اقامتگاه را تعیین کنید. زمانی که هتل را انتخاب کنید، فهرستی از هتل‌های تهران را می‌بینید. برای بررسی هر کدام از این هتل‌ها کافیست بر روی آن کلیک کنید تا تمامی اطلاعات مهم مانند هزینه، خدمات، امکانات، شرایط اتاق‌ها و اقامت برای شما نمایش داده شود. در همین صفحه فیلتر‌های دیگری را هم می‌بینید که بر اساس آن می‌توانید جست‌وجویی دقیق‌تر با توجه به هزینه، تعداد ستاره‌های هتل و سایر ویژگی‌های مشخص‌شده داشته باشید.

۳. تکمیل اطلاعات رزروکننده

پس از انتخاب هتل در مرحله قبل، در این مرحله باید اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل و نام مسافران را وارد کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب اسنپ‌تریپ، تخفیف‌های بسیار خوبی است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اگر کد تخفیفی دارید، باید در همین مرحله و پس از وارد کردن اطلاعات مسافران، در پایین صفحه وارد کنید. در نهایت برای ادامه مسیر، گزینه «تایید» را کلیک کنید.

۴. پرداخت هزینه رزرو هتل

در این مرحله کار رزرو هتل با پرداخت هزینه به پایان می‌رسد. در بخشی از این صفحه هزینه نهایی پرداختی برای اقامت در هتل موردنظر نشان داده می‌شود. در کنار همین قسمت، باید روش پرداخت را از میان دو گزینه «پرداخت آنلاین» و «پرداخت از طریق خودپرداز» انتخاب کنید. برای پرداخت آنلاین درگاه‌های پرداختی هم مشخص شده‌است که در نهایت درگاه موردنظر را انتخاب و گزینه «پرداخت» را کلیک کنید.

در پرداخت از طریق خودپرداز اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌گیرد که هزینه را باید با توجه به آن، به مقصد گفته شده کارت به کارت کنید. در هر دو روش پس از پرداخت هزینه، پیامک تاییدی که نشان از رزرو موفقیت‌آمیز است برایتان ارسال خواهد شد. به همین سادگی و در زمانی کوتاه هتل موردنظرتان را رزرو کردید!

چرا اسنپ‌تریپ؟

در اسنپ‌تریپ به راحتی می‌توانید اطلاعاتی کامل از هزینه هتل‌های تهران و سایر شهر‌های ایران، اتاق‌ها، عکس‌هایی دقیق و واقعی از فضای داخلی آن‌ها و امکانات هتل یا هر نوع اقامتگاه دیگری از شهر موردنظر خود را به دست آورید. پشتیبانی دقیق و منظم این پلتفرم به صورت ۲۴ ساعته و در همه روز‌های هفته به تمامی سوال‌های شما از رزرو آنلاین هتل تا شرایط شهر مقصد برای سفر را پاسخ می‌دهد. تنوع هتل‌ها در این مجموعه به اندازه‌ای است که هر کاربری با هر بودجه و سلیقه‌ای می‌تواند بهترین مکان برای ماندن در روز‌های سفر را انتخاب کند.

معرفی هتل‌های تهران

در شهر تهران با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید هتل‌هایی لوکس و گران‌قیمت یا هتل‌هایی با قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت را انتخاب کنید تا سفری خاطره‌انگیز به پایتخت ایران را تجربه کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از هتل‌های تهران می‌پردازیم:

۱. هتل اسپیناس پالاس

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس، هتلی لوکس و گران‌قیمت با امکاناتی مدرن در شمال تهران است. هتلی با معماری زیبا که در ۲۱ طبقه ساخته شده‌است و ۴۰۰ اتاق متنوع با امکاناتی کامل دارد. سالن گردهمایی، انواع رستوران‌های مدرن ایرانی، سنتی و بین‌المللی، مجموعه آبی و مرکز خرید از جمله امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران است.

۲. هتل هما

هتل ۵ ستاره هما، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در سال ۱۳۵۲ ساخته شده‌است. هتلی ۱۶ طبقه که ۱۷۷ اتاق با امکاناتی بسیار خوب با چشم‌اندازی زیبا از رشته کوه‌های البرز و شهر تهران دارد. چندین رستوران گوناگون، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و فضای سبزی زیبا از جمله امکانات هتل هما تهران است.

۳. هتل آتانا

هتل ۴ ستاره آتانا در سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرده‌است. هتلی شیک و مدرن با ۱۴ طبقه و مجهز به ۸۵ اتاق که خدمات و امکانات رفاهی مانند رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن بدنسازی، حمام سنتی و اسپا دارد. هتل آتانا نزدیک به مراکز گردشگری تهران مانند موزه فرش ایران، نگارخانه کاخ گلستان، عمارت مسعودیه و پل طبیعت واقع شده‌است.

سخن پایانی

مجموعه اسنپ‌تریپ، مرجعی معتبر و مطمئن برای رزرو آنلاین هتل بسیاری از هتل‌ها و اقامتگاه‌های ایران مانند هتل‌های تهران و همچنین هتل‌هایی در شهر‌هایی خارج از ایران است. در کنار رزرو هتل می‌توانید بلیط پرواز‌های داخلی و خارجی خود را به راحتی و با بهترین قیمت از این پلتفرم ایرانی تهیه و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین