کد خبر: ۸۹۰۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰
جام ملت‌های آسیا

AFC تصمیم فغانی را تایید کرد؛ اخطار دوم به گلزن عراق صحیح بود

کنفدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای، تصمیم علیرضا فغانی در دیدار جنجالی عراق و اردن را تایید کرد.
AFC تصمیم فغانی را تایید کرد؛ اخطار دوم به گلزن عراق صحیح بود
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا فغانی در دیدار تیم‌های عراق و اردن در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، پس از شادی گل "ایمن حسین" مهاجم عراق، کارت زرد دوم را به این بازیکن نشان داد تا او اخراج شود.

پس از این تصمیم، عراق در حالیکه دو بر یک از اردن پیش بود در دقایق پایان با دریافت ۲ گل متوالی، بازی را واگذار کرد و حرف شد.

با اتمام بازی، سرمربی و چند بازیکن عراق بر علیه تصمیم فغانی، مصاحبه‌هایی را انجام دادند و هواداران تیم ملی عراق نیز علاوه بر یورش به صفحه مجازی شخصی فغانی، بار‌ها انتقادات شدیدی را علیه وی مطرح کردند.

در این راستا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای تصمیمات علیرضا فغانی در خصوص اخطار دوم به ایمن حسین را تایید کرد:

در بخشی از این بیانیه آمده است: «تصمیم به صدور کارت زرد دوم برای ایمن حسین در دقیقه ۷۷، بر اساس قانون بود که به موجب آن داور باید به بازیکنانی که بیش از حد شروع مجدد را به تاخیر می‌اندازند، اخطار دهد. ایمن حسین پس از به ثمر رساندن گل در دقیقه ۷۵، شروع مجدد بازی را بیش از حد به تاخیر انداخت.»

«در جریان جشن‌های این بازیکن، داور ۳ بار به ایمن حسین تذکر جدی داد و در نهایت کارت زرد دوم را به او نشان داد. در این خصوص دومین اخطاری که به ایمن حسین داده شد، صحیح بود. در نهایت همه باید به تصمیم داوران احترام بگذاریم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین