کد خبر: ۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۴

سايت توكلی: احمدی‌نژاد فرمان رهبری را ناديده می‌گيرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جای تاسف است كه رييس جمهور محترم به صراحت و به طور مكرر ماده هشتم فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ناديده می‌گيرند.
 
سايت «الف» متعلق به احمد توكلی نوشت: «آقای دكتر احمدی‌نژاد با حضور در همايش مديران صنعت نفت يكبار ديگر بدون نام بردن يا حتی اشاره‌ای روشن به مشخصات گروهی خاص "برخی" را متهم كرد كه در "برخی جاها" فشار می‌آورند تا منافع چرخش صنعت نفت را در جيب "برخی" بريزند».

اين گونه افشاگری‌های مبهم آقای احمدی‌نژاد درباره مفاسد اقتصادی كه به تدريج عادت ايشان شده است متاسفانه نه فقط هيچ اثر مثبتی در مبارزه با فساد ندارد بلكه با گل آلود كردن آب مفسدان واقعی را از خطر شفاف سازی و معرفی مصون می‌دارد اتهام فساد را به همه مجموعه تسری می‌دهد و با تصوير نوعی هيمنه و قدرت برای مفسدان، افكار عمومی و عدالتخواهان را از اثربخشی مبارزه با فساد مايوس می‌كند.
 
ما نمی‌گوييم فسادی در نظام توليد و صادرات و پيمانكاری نفت ايران نيست نمی‌گوييم مافيای نفتی توهم است می‌گوييم اگر رييس جمهور محترم سرنخی از مفسدان دارند يا آنها را می‌شناسند بايد آنرا در اختيار دادگاه قرار دهند و به دولت دستور دهند عليه مفسدان در محاكم قضايی اعلام جرم كند.

اگر دادگاه مربوطه كوتاهی كرد آنگاه با ابزارهای قانونی موضوع را پيگيری و از افكار عمومی كمک بخواهند نه اينكه «با اين امر مهم و حياتی به گونه‌ای شعاری و تبليغاتی و تظاهرگونه رفتار كنند».

جای تاسف است كه رييس جمهور محترم به صراحت و به طور مكرر ماده هشتم فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ناديده می‌گيرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
شاید آقای دکتر هم ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین