پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۸۹۰۸۳۲
۱۵:۱۷
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

دوست دارم به تیم پرسپولیس بیایم

دوست دارم به تیم پرسپولیس بیایم
مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس گفت: اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد دوست دارم به این تیم بیایم.
۱۵:۱۷
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
به گزارش آفتاب نیوز،

محسن سیدی که سابقه کار در پرسپولیس را دارد درخصوص بازگشت به پرسپولیس اظهار داشت: بله صحبت‌هایی با من شده، اما هیچ چیز قطعی نیست. من هفت هشت سال با بیرانوند در نفت و پرسپولیس کار کردم و خوشحال می‌شوم بار دیگر به پرسپولیس و هوادارانش خدمت کنم.

وی ادامه داد: به هر حال اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد دوست دارم به این تیم بیایم، اما باید ببینم چه می‌شود. اگر امکانات وجود داشته باشد قول می‌دهم چهار سال دیگر یک دروازه‌بان در حد بیرانوند داشته باشیم و دیگر نیازی به خرید دروازه‌بان جدید نباشد.

Error Report
برچسب‌ها:
محسن سیدی پرسپولیس
ارسال پیام
captcha