کد خبر: ۸۹۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۸

اخبار فوتسال: صخره به فولاد ماهان می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با پیوستن صخره فوتسال جهان به فولادماهان اصفهان عرصه قدری بر امید ابراری‌نیا تنگ شده و باعث شده تا وی در آستانه تصمیمات جدیدی قرار گیرد. تصور اینکه این سنگربان بتواند در کنار مصطفی نظری راهی به درون چارچوب فولاد ماهان پیدا کند بسیار سخت است و به همین منظور وی قصد دارد برای دیده شدن و ادامه روند رو به رشد خود باشگاهش را عوض کند.
 
امید ابراری‌نیا که به شرایط اصفهان کاملا عادت کرده نمی‌خواهد از این شهر خارج شود و شنیده می‌شود برای فصل آینده به فیروزصفه اصفهان یا همان برادرخوانده ماهان نقل مکان خواهد کرد. این انتقال نه‌تنها جایگاه وی را در درون دروازه دومین تیم اصفهان تثیبت خواهد کرد بلکه ملی‌پوش ماندنش را نیز تضمین کرده و می‌تواند جایگاهش را در لیست تیم‌ملی حفظ کند.
 
ابراری‌نیا سنگربان فوق‌العاده بااخلاق تیم‌ملی ایران است که اگر نظری نبود می‌توانست به عنوان دروازه‌بان شماره یک ایران در جام‌جهانی درون دروازه قرار بگیرد. مسئولان فولادماهان نه ‌تنها با این جابجایی هیچگونه مخالفتی نکرده‌اند بلکه به جهت قدرتمندتر شدن دیگر نماینده اصفهان از این پیشنهاد استقبال کرده‌اند. 

پیشنهاد حفاری‌ اهواز به مرتضی عظیمایی
تیم فوتسال حفاری خوزستان طی پیشنهادی رسمی خواهان حضور بازیکن باتجربه و ملی‌پوش راه‌ساری شد. مسئولان این باشگاه جنوبی برای متقاعد کردن مرتضی عظیمایی رقمی جالب را به وی پیشنهاد داده‌اند تا به هرشکل ممکن وی را از شمال کشور به جنوب بکشانند. اما از ساری خبر می‌رسد که سعید نجاریان مدیرعامل راه دست‌بردار این بازیکن نامی خود نیست و تصمیم دارد وی را در مازندران ماندگار کند. خود اینکه عظیمایی در این شهر دانشجوست و خانواده‌اش نیز در مازندران ساکن هستند از مهمترین فاکتورهای موفقیت مدیرعامل راه به نظر می‌رسد و انجام این انتقال را سخت می‌کند اما شاید عظیمایی برای تنوع در آینده فوتسالی خود تصمیمات جدیدی بگیرد که باعث اتفاقات دیگری شود. 

شنیده می‌شود مسئولان حفاری به همراه عظیمایی با چند بازیکن تام‌ایران خودرو نیز گفت‌وگو کرده‌اند و برای جذب این نفرات ارقام قابل توجهی نیز کنار گذاشته‌اند که وسوسه‌انگیز است.
 
اهالی فوتسال میهمانان دنیای‌فوتبال در نمایشگاه ورزش قزوین
دیروز نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در قزوین به اسپانسری دنیای ‌فوتبال آغاز شد تا مردم این شهر با آخرین دستاوردهای ورزشی کشور و فعالیت‌های ورزشی قزوین آشنا شوند. فوتسالی‌ها نیز در این افتتاحیه سهم بسزایی داشتند. عباس ترابیان و دیگر مسئولان کمیته فوتسال از جمله مدعوین سرشناس مراسم دیروز بودند که با حضور خود به مردم ورزش‌دوست قزوین و همچنین روزنامه دنیای‌فوتبال احترام گذاشتند و به مراسم افتتاحیه رونق بخشیدند.
 
البته برخی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال نیز به این مراسم دعوت شده بودند که موفق به حضور نشدند و در تماسی با دنیای‌فوتبال ضمن پوزش از مردم قزوین، شروع تمرینات باشگاهی خود را دلیل اصلی عدم حضور خود اعلام کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین