کد خبر: ۸۹۱۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۵

جوابیه شرکت توزیع برق اهواز درباره یک خبر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی انتشار خبری با عنوان «قطع مکرر برق در خوزستان قبل از فصل گرما»، جوابیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به دفتر آفتاب ارسال شده است. متن کامل این جوابیه درپی آمده است: 

قطع مکرر برق در خوزستان قبل از فصل گرما[+]

مدیریت محترم سایت آفتاب نیوز
با سلام
احتراماً، با توجه به مطلب «قطع مکرر برق در خوزستان قبل از فصل گرما» که در تاریخ 27/2/88 در آن سایت درج گردیده است باستحضار می‌رساند که زمان و محل خاموشی مورد نظر اعلام نشده تا قابل بررسی و پیگیری باشد. 

از طرفی خاموشی‌های با برنامه که جهت تعمیرات ضروری و سالیانه شبکه انجام می‌شود صبح‌ها از طریق رادیو و بعدازظهرها از برنامه خبری سیمای خوزستان به اطلاع شهروندان محترم می‌رسد.
 
علاوه بر آن در چنین مواقعی به مشترکین ویژه از قبیل تصفیه خانه‌های آب، بیمارستان‌ها و مراکز حساس دیگر با ارسال نمابر زمان خاموشی اعلام تا تمهیدات قبلی را انجام دهند. 

شایان ذکر است که این شرکت جهت حذف اثرات ناخوشایند انشعابات غیرمجاز حاشیه شهری اهواز با اجرای دستورکارهای متعدد، انجام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تعالی خدمت 1 تا 8 ضمن ساماندهی و نوسازی شبکه برق بخش وسیعی از این مناطق، اقدام به جمع‌آوری هزاران فقره انشعابات غیرمجاز و واگذاری اشتراک قانونی جایگزین نموده که باعث جلوگیری از هدررفت انرژی و قانونمند شدن استفاده از برق و رضایت ساکنین این محل‌ها گردیده است . 

با توجه به اینکه انجام اینگونه طرحها توسط کارکنان این شرکت جهت ارائه برق مطمئن و پایدار و پیشگیری از نوسان و بروز خاموشی ناخواسته با جدیت در سطح اهواز در حال پیگیری است انتظار دارد که اصحاب رسانه در طرح انتقاد، جانب انصاف را نیز رعایت نمایند و با کلی گوئی‌های فاقــد دلیل و مــدرک، زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه خدوم برق اهواز را مخدوش جلوه ننمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین