کد خبر: ۸۹۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۳

داماد احمدی‌نژاد: تکلیف دارم به احمدی‌نژاد رای بدهم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهدی خورشیدی، داماد محمود احمدی‌نژاد، اظهاركرد: «وظیفه‌ عقلی و تكلیفی خود می‌دانم كه تا آنجایی كه امكان دارد و تا آخرین لحظه از آقای احمدی‌نژاد در انتخابات حمایت كنم و تمام تلاش خود را به كار خواهم بست كه ایشان بتواند در انتخابات پیروز شود».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، مهدی خورشیدی در گفت‌وگو با  ایسنا، به تشریح ویژگی‌های دولت نهم پرداخت و افزود:‌ «دكتر احمدی‌نژاد با تمام وجود سعی در خدمت به مردم و رفع مشكلات كشور داشته است».

وی ادامه داد: «بعد از انقلاب ما شاهد دفاع مقدس بودم و بعد از دفاع مقدس دو دولت بر روی كار آمدند و این دو دولت با تمام نقاط قوت و ضعفی كه داشتند رفتند و ما در تیرماه سال 84 شاهد بودیم كه دكتر احمدی‌نژاد با رای میلیونی مردم و در جهت تبلور و عینیت بخشیدن به شعارها و اندیشه‌های امام خمینی(ره)‌بر روی كار آمد و دولت نهم را تشكیل داد».

وی با بیان اینكه آقای احمدی‌نژاد خود را شاگرد امام می‌داند و همیشه سعی در تحقق، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دارند گفت: «ایشان در هنگامی كه روی كار آمد در تشكیل كابینه با مشكلاتی روبرو شدند و چهار نفر از نزدیك‌ترین افراد به ایشان در هنگام دادن رای اعتماد از سوی مجلس دچار مشكل و رد شدند. به نظر من هیچ دولتی تاكنون با این اندازه از مشكلات و توهین‌ها روبرو نبوده است و در تمام این مراحل تنها یاور ایشان رهبر معظم انقلاب و مردم ایران بودند و دولت وی این مشكلات را پشت‌سر گذاشت و سعی كرد كه این مشكلات خللی در امر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نكند، چرا كه در واقع خود را خدمتگذار مردم می داند و به این امر افتخار می‌كند».

وی با بیان اینكه طبق آمار فعالیت‌ها و خدمات دولت نهم پنج برابر دو دولت قبلی بوده است گفت: «انجام سفرهای استانی، ارائه سهام عدالت به مردم از جمله ابتكارات بسیار خوب دولت نهم بود».

وی با بیان اینكه این دولت بحث سهمیه‌بندی بنزین را با شجاعت زیاد انجام داده است گفت: «بحث سهمیه‌بندی بنزین در دولت‌های قبل نیز مطرح بود، ولی این دولت‌ها چنین ریسكی را انجام نداند ولی دولت احمدی‌نژاد با شجاعت در این زمینه وارد صحنه شد و این اقدام را انجام داد».

وی همچنین با اشاره به سیاست خارجی دولت نهم و تقدیر از این سیاست گفت: «یكی از اقدامات بسیار خوب دولت نهم در این زمینه دفاع از حق مسلم ایران در موضوع انرژی هسته‌یی بود و این دولت به همراه مردم و پشت‌سر مقام معظم رهبری ازاین حق دفاع كرد».

وی همچنین با انتقاد از كسانی كه معتقدند دولت كار كارشناسی انجام نمی‌دهد، گفت: «مثلا در مورد مصوبات سفرهای استانی در مورد هر مصوبه كارهای زیاد كارشناسی با حضور مسوولان مربوطه انجام می‌شود و در كمیسیون‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد».

وی همچنین به بحث انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشاره كرد و گفت: «این كار یك كار انقلابی بود و در واقع كار بزرگی انجام شد».

خورشیدی به اجرای نظام هماهنگ پرداخت حقوق ازسوی دولت اشاره كرد و گفت: «ما قبلا در این زمینه شاهد بی‌نظمی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی بودیم و در واقع دولت تلاش كرد كه با اجرای این نظام این بی‌عدالتی‌ها از بین برود».

خورشیدی همچنین با اعتقاد بر اینكه دولت تمام عزم خود را در اجرای اصل 44 قانون اساسی به كار گرفته ادامه داد: «یكی از شعارهای اصلی این دولت مبارزه با مفاسد اقتصادی بود و در واقع در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی تلاش زیادی به كار برد و به موفقیت‌هایی نیز دست پیدا كرد».

وی گفت: «با اعتقادات خودم زندگی می‌كنم و با شناختی كه از آقای احمدی‌نژاد دارم و تلاش‌هایی كه این دولت انجام داده وظیفه‌ی عقلی و تكلیفی خود می‌دانم تا آنجا كه امكان دارد و تا آخرین لحظه از آقای احمدی‌نژاد حمایت كنم و نه تنها به ایشان رای می‌دهم، بلكه تمام تلاش خود را می‌كنم كه ایشان بتواند رای به دست بیاورند و در انتخابات پیروز شود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۹
0
0
کاش برای ما هم تکلیف بود ولی ...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
جداً نامردانه و بي انصافانه تيتر مي زنيد ... شرمتان باد شرمتان باد ژورناليستهاي بي ايمان دور از خدا !!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین