کد خبر: ۸۹۱۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

پیشنهاد میلیاردی شبکه ماهواره‌ای به حسین عابدینی بازیگر مطرح

حسین عابدینی بازیگر فیلم‌های مطرح مجید مجیدی با حضور در نشست خبری فیلم «آپاراتچی» درباره پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای برای بازی در سریال توضیح داد.
پیشنهاد میلیاردی شبکه ماهواره‌ای به حسین عابدینی بازیگر مطرح
آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با برگزاری نشست خبری فیلم آپاراتچی در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر، حسین عابدینی بازیگر این فیلم بیان کرد: «زمانی که آقای طاهرفر فیلمنامه را برای من ارسال کرد، با وجود کوتاهی نقش، به دلیل آذری بودن فیلم دوست داشتم آن را بازی کنم. من جوان‌ترین بازیگری هستم که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را گرفته است. در ترکیه فیلم‌های مجید مجیدی طرفداران زیادی دارد و به من پیشنهاد بازی دادند و گفتند می‌توانی با پول بازی در فیلم‌های ماهواره‌ای ترکیه‌ای چند سال بعد در ترکیه خانه بخری؛ اما من گفتم که شما می‌خواهید در ترکیه به من خانه‌ای دهید و تمام ایران را از من بگیرید! بعد از ۱۵ سال کار هنری، خیلی حرف‌ها دارم؛ اما تنها این را می‌گویم که تا مرگم در ایران خواهم ماند و برای مردم ایران بازی خواهم کرد.»

حسین عابدینی در دوران نوجوانی با فیلم پدر ساخته مجید مجیدی وارد سینما شد و به خاطر فیلم «باران» در ۲۰ سالگی برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر مرد در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد و جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ نقش اول مرد را گرفته‌است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین