کد خبر: ۸۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۷

حمله شدید نتانياهو به شارون

آفتاب‌‌نیوز :
وي كه به دنبال تصويب طرح خروج اين رژيم از غزه از شركت در دولت شارون استعفا داد ادعا كرد غزه پس از عقب نشيني اسراييل به پايگاه تروريست‌ها تبديل خواهد شد.

نتانياهو افزود:"حماس" در حال قوي شدن است و از حمايت‌هاي مردمي بيشتري برخوردار مي‌شود،از سوي ديگر احمد قريع نخست وزير دولت خودگردان نيز خروج اسراييل از غزه را گام نخست به سوي آزادي قدس اعلام كرده است.

وزير مستعفي رژيم صهيونيستي اظهار داشت امروز سخن از تحويل اسكله به فلسطيني‌ها است و ممكن است در آينده‌از اين مكان براي قاچاق اسلحه استفاده شود.

نتانياهو طرح عقب نشيني رژيم صهيونيستي از غزه را اشتباه خواند و گفت با اين اقدام امنيت اسراييل تهديد و بين مردم دو دستگي ايجاد مي‌شود.

وي اظهارداشت طرح عقب نشيني از غزه نفوذ فلسطيني‌ها را در شهر قدس نيز بيشترخواهد كرد و اسراييل ناگزير به بازگشت به مرزهاي سال ‪ ۱۹۶۷‬خواهد شد.

رژيم صهيونيستي قرار است اواخر ماه جاري هشت هزار شهرك‌نشين را از ‪۲۱‬ شهرك واقع در باريكه غزه و بخش‌هايي از شمال كرانه باختري رود اردن خارج و به ديگر مناطق فلسطين اشغالي منتقل كند.

اين رژيم از روزهاي گذشته بخشي از عمليات خروج از مناطق ياد شده را با وجود مخالفت تعدادي زيادي از صهيونيست‌هاي افراطي و شهرك نشينان مخالف اجراي اين طرح آغاز كرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین